آمار واکسیناسیون و کرونا ایران ۲ تیر؛ یک فوتی و ۹ ابتلای جدید

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار واکسیناسیون، ابتلاء، بهبودیافتگان و جان‌باختگان ناشی از بیماری کرونا را در کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا را در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _جمعه، دوم تیرماه_ به شرح زیر اعلام کرد:

در این بازه زمانی، بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۹ نفر مبتلای جدید شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به هفت میلیون و ۶۱۲ هزار و ۴۲۳ نفر رسیده است.

از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون هفت میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۰۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و با احتساب این آمار، از ابتدا تا کنون ۱۴۶ هزار و ۲۹۳ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی‌شده، دو نفر بستری‌های بیمارستان به‌شمار می‌روند و ۲۴ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در ایران؛ ۲ تیر

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور را اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار تا امروز _جمعه، دوم تیرماه_ در مجموع ۶۵ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۳۲۴ نفر نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

همچنین ۵۸ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۲۵۷ نفر نوبت دوم و ۳۱ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۵۴۸ نفر نوبت سوم واکسن را تزریق کرده‌اند.

با احتساب این تعداد، مجموع نوبت‌های تزریق واکسن در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۸۴ هزار ۱۲۹ مورد رسید.

کد خبر 668969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.