نشست کارگروه‌های تخصصی اجلاس سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

نشست کارگروه‌های تخصصی اجلاس سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه، سی‌ام خردادماه با حضور معاونان و مدیران کل بنیاد در مجتمع ایثار کردان کرج برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ایثار، کارگروه تخصصی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی با حضور بهادر کاظمی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل این معاونت با هدف تشریح ساختار و برنامه‌های عملیاتی این معاونت در بخش‌های مختلف برگزار شد.

کارگروه معاونت آموزش و پژوهش نیز با حضور مجتبی مدرس‌زاده، معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل این معاونت تشکیل شد و در این نشست برنامه‌ها و اهداف بنیاد در موضوعات آموزشی و پژوهشی تشریح شد.

همچنین کارگروه معاونت مددکاری و مشارکت‌های مردمی با حضور محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل این معاونت برگزار شد و در این نشست ساختار، اهداف، مأموریت‌ها و فعالیت‌های بنیاد در موضوعات مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

کارگروه معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی نیز با حضور محمد میرزابیگی، معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل این معاونت برگزار شد که در این نشست اهداف و برنامه‌های بنیاد در حوزه‌های خدمات‌رسانی به ایثارگران تشریح شد.

کارگروه فرهنگی نیز با حضور سید محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل این معاونت برگزار شد. در این نشست برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد بررسی قرار گرفت.

کارگروه حقوقی و امور مجلس نیز آخرین نشست روز اول اجلاس سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان «در مسیر تحول» بود و محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیران کل این معاونت به تشریح برنامه‌های معاونت حقوقی و امور مجلس پرداختند.

مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های سراسر کشور در این کارگروه‌ها حضوری فعال داشتند و به طرح نظرات، پیشنهادها و سوالات در موضوعات مختلف پرداختند.

کد خبر 668512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.