رونمایی از برنامه‌های انتظامی با شعار "مردم فهیم و پلیس خدمتگزار" در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در روزهای آینده منظومه‌ای از طرح‌ها و برنامه‌های انتظامی و پلیسی تدوین شده در جهت ارتقا و نظم، امنیت در استان اصفهان با شعار مفهومی" مردم فهیم و پلیس خدمتگزار" را رونمایی و عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حمید علینقیان‌پور امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ در آئین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی استان اصفهان، ضمن درود بر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهیدان دلاور و مظلوم نیروی انتظامی، اظهار کرد: خداوند را شاکرم که بار دیگر توفیق خدمت در استان اصفهان را به بنده اعطا کرد تا در سرزمین شهیدان همیشه شاهد، مهد تمدن و فرهنگ با مردمی شریف، فهیم، شهیدپرور و ولایت‌مدار، زادگاه خرازی‌ها، کاظمی‌ها، ردانی‌ها و هزاران شهید گلگون کفن که با شهادت خود زیباترین جلوه مجاهدت در راه خدا را آفریند و همواره ناظر بر اعمال ما هستند، خدمت کنم.

وی افزود: مردم شریف، ولایت‌مدار و با فرهنگ اصفهان شایسته بهترین‌ها هستند؛ به فضل الهی همه تلاش و سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا شایسته‌ترین‌ها را در حوزه نظم و امنیت و خدمات انتظامی در سرتاسر خطه پهناور استان اصفهان به همه آحاد جامعه ارائه دهیم و این مهم انجام نمی‌شود مگر با همت، همکاری و همدلی تمام دستگاه‌های مسئول و البته در کنار آن، تلاش و مجاهدت مضاعف مجاهدان سخت‌کوش نیروی انتظامی.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در مقام فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب فرمانده کل نیروی انتظامی، جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن جلب رضایت مردم در حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی و ارتقای توانایی‌های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی در بخش‌های مختلف امنیت را به عنوان محور اصلی فرامین خود مورد تاکید قرار داده‌اند؛ لذا در اطاعت از فرمان معظم‌له ما نیز وظیفه داریم برنامه‌های کلان انتظامی استان را بر همین مبنا قرار دهیم و خود را ملزم به پاسخگویی به سلسله مراتب فرماندهی و همچنین مردم شریف استان اصفهان بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده منظومه‌ای از طرح‌ها و برنامه‌های انتظامی و پلیسی تدوین شده در جهت ارتقا و نظم، امنیت در استان اصفهان با شعار مفهومی "مردم فهیم و پلیس خدمتگزار" را رونمایی و عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ در آئین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی استان اصفهان، سرتیپ دوم پاسدار "حمید علینقیان پور با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و قرائت حکم توسط سردار مهدی معصوم‌بیگی رئیس بازرسی کل فراجا به سمت فرمانده انتظامی استان اصفهان منصوب شد.

پیش از این سردار محمدرضا میرحیدری فرماندهی انتظامی استان اصفهان را برعهده داشت و اکنون به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان قم معرفی شد. وی در سال‌های گذشته در سمت جانشینی فرمانده انتظامی استان قم نیز مشغول خدمت بوده است.

در این ادامه مراسم، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی سابق استان اصفهان نیز از همه نیروهای نظامی، امنیتی و قضائی استان به‌دلیل همکاری‌ها و تعامل خوب آنان در برقراری امنیت در مدت حضور و مسئولیت در استان قدردانی کرد.

کد خبر 668442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.