افتتاح سراهای محله مناطق ۲ و ۵ شهرداری کرج

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: سراهای محله مناطق دو و پنج شهرداری کرج، فردا (چهارشنبه) افتتاح خواهد شد.

امیر اشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه سراهای محله به عنوان محلی برای مشارکت‌های اجتماعی مردم در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری و لزوم افزایش ظرفیت‌های ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری است، اظهار کرد: مدیریت شهری کرج بدون مشارکت شهروندان موفق به پیشبرد اهداف نخواهد شد و افزایش سرانه‌های مشارکتی همچون سراهای محله می‌تواند خدمتگزاری، فرهنگ‌سازی و مشارکت اجتماعی را افزایش دهد.

وی افزود: سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد آئین افتتاح دو سرای محله به نام شهروند را در محله حصارک پایین و شهرک بنفشه در مناطق دو و پنج شهرداری، چهارشنبه، سی‌ویکم خردادماه برگزار کند که گامی اساسی در راستای افزایش بهره‌مندی شهروندان از فضاهای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی است.

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: احداث سراهای محله در مناطق مختلف شهر به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار از اولویت‌های مدیریت شهری است و به همین دلیل سراهای محله آق‌تپه و حیدرآباد، سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 668263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.