مجلس یازدهم منافع خانواده را محور قانون‌گذاری فرهنگی قرار داد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همچنین با تصویب مواردی همچون تحت پوشش بیمه قرار دادن درمان ناباروری تلاش کرد تا منافع خانواده را محور قانون‌گذاری فرهنگی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور اظهار کرد: فرارسیدن عید نورانی سالروز ازدواج امیرالمومنین حضرت علی (ع) و بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) را به تمام مردم ایران به‌خصوص عروس و دامادهای جوان تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی افزود: مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین با تصویب مواردی همچون تحت پوشش بیمه قرار دادن درمان ناباروری تلاش کرد تا منافع خانواده را محور قانون‌گذاری فرهنگی قرار دهد؛ ما تقویت خانواده و در اولویت قرار دادن منافع خانواده را بزرگترین اقدام فرهنگی می‌دانیم؛ دولت محترم نیز از ابتدای فعالیت، تاکید ویژه‌ای بر اجرای همه‌جانبه قانون حمایت از خانواده داشت که امیدواریم این مهم محقق شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین فرارسیدن سالروز شهادت سردار پرافتخار اسلام و مجاهد بیدار و متعهد دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می‌دارم. رهبر کبیر انقلاب در خصوص شهید چمران فرموده‌اند ایشان بی‌هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی برای خدا به جهاد برخاست و با آبرو به سوی خدا رفت؛ از خداوند متعال چنین حسن عاقبت به خیری را برای خود و همه خدمتگزاران مردم مسئلت می‌کنم.

کد خبر 668260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.