دوره آموزشی«قانون تعیین وضعیت املاک واقع در طرح‌های شهرداری‌ها» برگزار شد

رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای توانمندسازی کارمندان معاونت شهرسازی و معماری این کلان‌شهر اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی «قانون تعیین وضعیت املاک واقع در طرح‌های دولتی و شهرداری‌ها» با هماهنگی اداره آموزش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی کرده است.

فریاد پرهیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هزاره سوم میلادی، با جهانی‌شدن آموزش و تغییرات سریع در دانش و مهارت‌ها همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در این عصر، سرمایه انسانی مهم‌ترین عامل توسعه سازمانی و آموزش، بهترین ابزار برای توسعه منابع انسانی محسوب می‌شود، افزود: امروزه بر هیچ فردی نقش و اهمیت والای آموزش پوشیده نیست، لذا آموزش در ارتقای سطح دانش، توانمندی‌ها و نگرش‌های انسان‌ها تأثیر بسزایی دارد.

رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: درک اهمیت و ضرورت آموزش نیروی انسانی هنگامی آشکار می‌شود تا به این حقیقت توجه داشته باشیم که تحقق توسعه مستلزم پرورش نیروی انسانی کیفی و با صلاحیت و توسعه بدون داشتن انسان‌های فرهیخته و متمدن امری غیرممکن است.

وی با اشاره به اینکه بقا، دوام و پیشرفت هر جامعه‌ای به کارایی و کیفیت نیروی انسانی آن جامعه بستگی دارد، گفت: هر سازمانی به کارمندان با انگیزه و توانمند به‌عنوان یکی از ارکان مهم آن سازمان نیاز دارد و یکی از راه‌های رسیدن به این مهم، توانمندسازی کارکنان است که جز با آموزش صحیح و مناسب امکان‌پذیر نخواهد بود.

پرهیز ادامه داد: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بر اساس نیازسنجی و شناخت و بررسی نیازهای آموزشی، با سایر واحدهای مرتبط با این حوزه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی با هماهنگی اداره آموزش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی کرده است تا از این رهگذر گامی در رشد علمی و افزایش آگاهی کارکنان بردارد.

رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این راستا دوره آموزشی «قانون تعیین وضعیت املاک واقع در طرح‌های دولتی و شهرداری‌ها» به مدت ۱۰ ساعت آموزشی در سالن اجتماعات معاونت شهرسازی و معماری با تدریس جواد کرباسی، رئیس اداره طرح‌های جامع و تفصیلی معاونت شهرسازی و معماری و آرش آقاعلی مسئول امور قراردادهای سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی و برگزار شد.

کد خبر 668162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.