کشف ۲۰ تن ادویه غیربهداشتی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف ۲۰ تن انواع ادویه غیربهداشتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری ادویه غیربهداشتی در یک کارگاه آسیاب در شهرستان خمینی‌شهر، رسیدگی به موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارگاه مورد نظر را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی جهت بررسی به همراه عوامل شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه در بازرسی از محل ۲۰ تن انواع ادویه‌جات غیربهداشتی کشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ادویه‌جات مکشوفه از این کارگاه، ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: پلیس با سودجویانی که به خاطر منافع خود به واسطه تهیه و عرضه مواد غذایی غیربهداشتی و نامرغوب دست به اقدام علیه سلامت و امنیت شهروندان می‌زنند قاطعانه برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 668156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.