ایران ۰ (۴) _ اردن ۰ (۳) / امیدهای ایران در فینال غرب قاره‌کهن

تیم ملی فوتبال امید ایران با پیروزی مقابل اردن در ضربات پنالتی به فینال مسابقات غرب آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و اردن امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران و در ورزشگاه المدینه شهر بغداد برگزار شد؛ این مسابقه در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا به‌انجام رسید.

محمدرضا خالدآبادی، سعید ایرانخواه، محمدامین حزباوی، سامان فلاح، محمد قربانی، یاسین سلمانی، محمدحسین اسلامی، سامان تورانیان، امیر جعفری، احمد شریعت‌زاده و آریا برزگر با نظر رضا عنایتی در برابر اردن به‌عنوان ۱۱ بازیکن ابتدایی به زمین فرستاده شدند.

همچنین احمد جویدی، لیث ابو رحال، محمد ابو النادی، عرفات حاج‌ابراهیم، مهند العرامشه، مهند ابو طاها، سیف درویش، محمد ابو هزیم، امین الشناینه، رزق بنی‌هانی و فیصل ابو شنب به سرمربی‌گری عبدالله ابو زمع برای اردن در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

تقابل تیم‌های ملی ایران و اردن در پایان ۹۰ دقیقه به نتیجه تساوی بدون گل رسید تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی ستاره میدان محمدرضا خالدآبادی بود که پنالتی‌های دوم و سوم اردنی‌ها را مهار کرد تا تیم ایران در نهایت با برتری ۴ بر ۳ جشن صعود به دیدار نهایی مسابقات فوتبال غرب آسیا را برپا کند.

در تیم ایران ضربات پنالتی یاسین سلمانی، علیرضا باویه، محمد قربانی و مهدی هاشم‌نژاد گل شد و ضربه پنالتی محمدامین حزباوی را سنگربان اردن مهار کرد. همچنین ضربات پنالتی بشار الدیابات، امین شنانیه و مهد ابوطاها از تیم اردن گل شد و محمدرضا خالدآبادی ضربات محمد ابوالنادی و عامر جاموس را مهار کرد.

بدین ترتیب تیم فوتبال امید کشورمان عصر روز سه‌شنبه در دیدار نهایی مسابقات فوتبال امیدهای غرب آسیا به مصاف برنده دیدار امشب عراق - عمان خواهد رفت. در مرحله گروهی مسابقات فوتبال امیدهای غرب آسیا تیم امید کشورمان با سوریه و فلسطین همگروه بود که در دیدار نخست مقابل سوری‌ها با پیروزی ۳ بر یک زمین را ترک کرد، اما در بازی دوم با تساوی یک - یک مقابل فلسطین متوقف شد

کد خبر 667966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.