شهردار اصفهان گزارش آخرین اقدامات طرح شفافیت را ارائه کند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح شفافیت گفت: بخش‌هایی از طرح اجرا شده و بخش‌هایی نیاز به زمان بیشتری داشته است، لذا از شهردار اصفهان و مسئولان مربوطه درخواست می‌کنیم گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده را به کمیسیون تلفیق ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ در نودویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح مصوب ساماندهی مساعدت‌ها به نهادهای غیردولتی اظهار کرد: گزارش نهایی آئین‌نامه که جمع‌بندی کمیسیون تلفیق بود، تهیه نشده است، ضمن اینکه دو یا سه لایحه خارج از این روال آمده است و قرار شد درخواست‌هایی که به سمت شهرداری می‌آید، در کمیته بررسی و سپس به لایحه تبدیل شود.

وی با اشاره به طرح حمایت از خدمات و اقدامات دانش‌بنیان افزود: گزارشی از آخرین اقدامات شهرداری درباره این طرح نداریم؛ طبق قانون، شهرداری هر شش ماه یک‌بار باید به شورا گزارش می‌داد که سال گذشته گزارشی نداشتیم و امسال نیز تاکنون گزارشی دریافت نکرده‌ایم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح شفافیت تصریح کرد: بخش‌هایی از طرح اجرا شده و بخش‌هایی نیاز به زمان بیشتری داشته است، لذا از شهردار اصفهان و مسئولان مربوط درخواست داریم گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در کمیسیون تلفیق ارائه دهند.

وی با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از شهرک شهید کشوری خاطرنشان کرد: در جریان آخرین پاسخ شهرداری نیستیم و امیدواریم هرچه زودتر پاسخ شهرداری ارائه و جمع‌بندی شود، همچنین اقدام قضائی مجموعه حقوقی شورا و شهرداری صورت گیرد تا گزارش مربوط به دستگاه قضا ارسال و نتیجه آن به مردم اعلام شود.

صالحی ادامه داد: پس از گذشت سه ماه از سال ۱۴۰۲، مسئله حسابرسی تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ به دست شورا نرسیده است، بنابراین باید قبل از پایان مهلت قانونی در تمدید دوم این گزارش ارائه شود.

وی با اشاره به فرایندهای بودجه‌ای گفت: منتظر هستیم متمم و تفریغ بودجه ۱۴۰۱ در موعد مقرر تحویل شود، همچنین اصلاح بودجه سال ۱۴۰۲ و آغاز فرایندهای بودجه ۱۴۰۳ اعلام شود تا شورا در جریان روند کار قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به زمان‌بندی کلنگ‌زنی پروژه‌های سه ماهه اول و دوم گفت: یک مرحله کلنگ‌زنی پروژه هفته گذشته داشتیم، اگر زمان‌بندی کلنگ‌زنی‌ها شش‌ماهه تعیین شود، اعضای شورا در جریان زمان‌بندی آغاز پروژه‌های جدید سال جاری قرار خواهند گرفت.

کد خبر 667857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.