بررسی گزارش تفریغ بودجه سازمان‌ها در جلسات شورای سازمان‌های وابسته به شهرداری اصفهان

مدیر امور هماهنگی مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین نوبت از جلسات شورای سازمان‌های وابسته به شهرداری اصفهان گفت: در این جلسات بررسی صورت‌های مالی سازمان‌ها را در دستور کار داریم و گزارش تفریغ بودجه هر سازمان پس از بررسی و تصویب به شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

سیداحمد مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نخستین نوبت از جلسات شورای سازمان‌های وابسته به شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جلسات در حال برگزاری است، تاکنون جلسات تعدادی از سازمان ازجمله سازمان فاوا برگزار شده و جلسات مابقی سازمان‌ها نیز در حال برگزاری است.

وی افزود: براساس زمانی که در اساسنامه سازمان‌ها مشخص شده است، این جلسات تا پایان تیرماه برگزار خواهد شد. در این جلسات رسیدگی و بررسی صورت‌های مالی مربوط به سال گذشته سازمان‌ها را در دستور کار داریم و گزارش تفریغ بودجه هر سازمان بررسی و پس از تصویب برای شورای اسلامی شهر ارسال خواهد شد.

مدیر امور هماهنگی مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه جلسات شورای سازمان طبق اساسنامه سازمان‌ها به‌طور معمول به ریاست شهردار و رئیس شورای سازمان برگزار می‌شود، گفت: معاون تخصصی مربوطه در این جلسات نیز حضور خواهد داشت و مبنای انتخاب اعضای شورای سازمان برای حضور در این جلسات نیز بر اساس تخصص و تجربه‌ای که دارند، خواهد بود

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای سازمان طبق اساسنامه سازمان‌ها به‌طور معمول به ریاست شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر برگزار می‌شود، گفت: معاون تخصصی مربوطه در این جلسات نیز حضور خواهد داشت و مبنای انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر برای حضور در این جلسات نیز بر اساس تخصص و تجربه‌ای که دارند، خواهد بود.

مرتضوی اضافه کرد: اعضای هیئت مدیره سازمان مربوطه، بازرس و حسابرس سازمان در این جلسات حضور دارند تا به موارد مطرح شده در جلسه رسیدگی شود.

وی با اشاره به برگزاری مجامع شرکت‌های تابع شهرداری اصفهان گفت: از دیگر مسائلی که در این ایام در حال انجام بوده، برگزاری این مجامع است که به‌دلیل برخورداری شهرداری اصفهان از شش شرکت بالای ۵۰ درصد سهام، نقش موثرتری در مجمع عمومی شرکت‌ها دارد. این مجمع به‌طور سالانه برگزار و در آن برنامه‌های سال آینده، گزارش فعالیت‌های قبلی، صورت‌های مالی و گزارش حسابرسی و بازرسی هر شرکت بررسی و رسیدگی می‌شود.

مدیر امور هماهنگی مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون، مجمع شرکت نمایشگاه‌ها برگزار شده و مجامع پنج شرکت دیگر نیز در حال برگزاری است، گفت: مجامع سایر شرکت‌های متعلق به شهرداری دارای سهام زیر ۵۰ درصد نیز در حال برنامه‌ریزی و برگزاری است.

کد خبر 669589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.