گیتی‌پسند مثل سپاهان و ذوب‌آهن برای مردم اصفهان است /قصد داریم با جوانان نتایج خوبی بگیریم

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: چهار دوره قهرمان ایران شدیم و فصل گذشته احساس کردیم میانگین سنی تیم بالا رفته است به همین دلیل شاکله تیم فوتسال بزرگسالان را برای فصل ۱۴۰۳_۱۴۰۲ به صورت کلی تغییر دادیم و جوانگرایی کردیم.

محمدحسین‌عراقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با جوان‌گرایی تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار کرد: طبق مصوباتی که در سال ۱۴۰۱ داشتیم و صحبتی که با محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند شد، شاکله تیم فوتسال بزرگسالان را برای فصل جدید به صورت کلی تغییر دادیم و جوان‌گرایی کردیم.

حدود ۸۰ درصد تیم نسبت به سال گذشته تغییر کرد

وی افزود: براساس لیست کشاورز بازیکنان مدنظر را جذب کردیم، حدود ۸۰ درصد تیم نسبت به سال گذشته تغییر کرد و میانگین سنی تیم چندین سال پایین آمد. امیدواریم با این نیروهای جوان نتایج خوبی بگیریم و برای مردم اصفهان افتخار کسب کنیم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند با بیان اینکه در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و زیر ۲۳ سال در مسابقات کشوری تیم داریم، تصریح کرد: درحال حاضر حدود پنج نفر از بازیکنان آکادمی گیتی‌پسند در تیم بزرگسالان حضور دارند و همراه بازیکنان با تجربه بازی می‌کنند. این جوانان آینده فوتسال ما هستند که باید حمایت شوند. کشاورز و کادر فنی تیم فوتسال بزرگسالان نگاه ویژه‌ای به رده سنی پایه دارند.

گیتی‌پسند مثل سپاهان و ذوب آهن برای مردم اصفهان است/قصد داریم با جوانان نتایج خوبی بگیریم

عراقی‌زاده در خصوص هدف‌گذاری تیم فوتسال گیتی‌پسند در فصل ۱۴۰۳_۱۴۰۲ لیگ برتر فوتسال گفت: چهار دوره قهرمان ایران شدیم و فصل گذشته احساس کردیم میانگین سنی تیم بالا رفته است. گیتی‌پسند همیشه با هدف قهرمانی تیم می‌بندد، اما امسال قصد داریم با این جوانان نتایج خوبی بگیریم.

گیتی‌پسند هم مانند سپاهان و ذوب‌آهن برای مردم اصفهان است

وی افزود: گیتی‌پسند برای مردم اصفهان است، مانیزم همچون سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتسال نماینده اصفهان هستیم. همانطور که این دو تیم برای کسب نتیجه بازیکن غیربومی جذب می‌کنند، این موضوع در رابطه با ما هم صدق می‌کند. انتظار داریم مردم اصفهان از تیم ما حمایت کنند زیرا اگر گیتی‌پسند نباشد، اصفهان دیگر تیمی در لیگ برتر فوتسال ندارد.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند در رابطه با تیم‌های هندبال و والیبال گیتی‌پسند اظهار کرد: سال دومی است که در لیگ برتر هندبال و والیبال تیم داریم. لیگ برتر هندبال به‌تازگی تمام شده است و نخست مذاکراتی برای مشخص شدن کادر فنی داریم و سپس برای تشکیل یک تیم خوب اقدام می‌کنیم. لیگ برتر والیبال در سال ۱۴۰۱ تمام شد که سرمربی تیم را مشخص کردیم و در حال حاضر ۵۰ درصد تیم تشکیل شده است.

کد خبر 667694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.