الگوی ارتقای شغلی سازمان آتش‌نشانی همدان باید به سایر واحدهای شهرداری تسری یابد

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری ‌شورای اسلامی شهر همدان گفت: الگوی ارتقای شغلی سازمان آتش‌نشانی برای اجرا در واحدهای مختلف شهرداری این کلانشهر مناسب است و باید اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی کرباسیان امروز _شنبه بیست‌وششم خردادماه_ در بازدید اعضای کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با بیان اینکه انگیزه‌بخشی و افزایش بهره‌وری کارکنان در سازمان‌ها، مناطق و معاونت‌های شهرداری، مورد تاکید است و اهمیت دارد، اظهار کرد: الگوی ارتقای شغلی سازمان آتش‌نشانی بسیار مناسب برای اجرا در واحدهای مختلف شهرداری همدان است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای پله به پله و شایسته‌سالاری نیز باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: کارکنان سازمان‌ها و بخش‌های مختلف در شهرداری باید بدانند که بر اساس انجام وظایف و طبق روند و ضابطه رشد خواهند کرد که این موضوع موجب انگیزه‌بخشی در کارکنان بخش‌های مختلف می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان گفت: واگذاری اختیارها و ارائه خدمات به کارکنان، باید مرتبط با مسئولیت‌ها باشد و به نوعی با توجه به جایگاه کارکنان و مدیران به آن‌ها تفویض اختیار شود.

وی تصریح کرد: در خواست می‌کنم الگویی از سوی سازمان‌ها و بخش‌های مختلف دیگر شهرداری همدان در بحث شایسته سالاری ارائه شود.

کرباسیان ادامه داد: سازمان‌ها باید پویا و خلاق باشد و به کارکنان به‌منظور ایجاد این فضا اختیار عمل داده شود.

کد خبر 667595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.