کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان لنجان آغاز به کار کرد

فرماندار شهرستان لنجان گفت: کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان لنجان در قالب ۹ کمیته اجرایی، حقوقی، مالی و پشتیبانی، امنیتی، فناوری اطلاعات، مشارکت حداکثری، حراست و استعلامات، آموزش و اطلاع‌رسانی تشکیل و احکام مربوطه صادر و به مسئولان کمیته‌ها اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در جمع ایثارگران شهرستان لنجان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف و سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ جهان به‌شمار می‌آید چراکه این رویداد تاریخی علاوه بر به نمایش گذاشتن خودباوری ملت مسلمان ایران، تحقیر استعمار جهانی را رقم زد و سرآغازی برای بیداری آزادی‌خواهان در سراسر جهان شد.

وی افزود: در طول ۴۴ سال اخیر که از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد فرهنگ ناب ایرانی اسلامی و مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی به خارج از مرزها کشیده شد و صدور مبانی فکری انقلاب به معنای واقعی به واقعیت پیوسته و این مسئله دشمنان را به هراس انداخته است.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه علیرغم همه کارشکنی‌های دشمنان داخلی و خارجی دستاوردهای مختلفی برای کشور به دست آمده است، تصریح کرد: طی چهار دهه اخیر همه تلاش‌های غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای و داخلی آنها برای شکست یا تغییر ماهیت و مبانی فکر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی‌نتیجه ماند، از این رو یکی از محورهای اصلی برنامه‌ریزی‌های دشمن ناامید کردن و بد بین کردن مردم ایران نسبت به نظام است تا بتواند اهداف شوم خود را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه دشمن با سناریوسازی به دنبال ایجاد شک و شبهه در جامعه بوده تا انتخابات پیش رو را تحت تأثیر قرار دهند، ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های دشمن برای وارد کردن آسیب به کیان ایران اسلامی، تحت تأثیر قراردادن انتخابات ۱۴۰۲ با تبلیغات منفی است از این رو باید در مسیر امید آفرینی، اعتماد افزایی و افزایش مشارکت جمعی در انتخابات حرکت کرد.

محمدی با بیان اینکه شکست سنگین دشمنان در جنگ ترکیبی سبب شد تمرکز کنونی آنان به کاهش حضور مردم در انتخابات معطوف شود، اضافه کرد: همه مسئولان و نهادهای مختلف دولتی و مردم نهاد شهرستان لنجان باید در میدان عمل حضور یافته و با تبیین دستاوردهای نظام و دولت به‌گونه‌ای عمل کنند که شهروندان این شهرستان خوشنام و شهیدپرور سهم خود در مسیر حفظ عزت ایران اسلامی و حضور حداکثری در انتخابات جامه عمل بپوشانند.

وی با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۴۰۲ اولین انتخاباتی است که در دولت سیزدهم برگزار می‌شود، عنوان کرد: شعارهای دولت سیزدهم برخاسته از بطن انقلاب اسلامی و جامعه است و بر همین اساس همه چشم به عملکرد دولت دوخته‌اند که چگونه این دوره از انتخابات برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنجان متذکر شد: یکی از برنامه‌ریزی‌های دشمن در سال جدید تلاش برای تبدیل شرایط نارضایتی‌های اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، صنفی به چالش برای نظام است و این در حالیست که اقتصاد و بهبود معیشت مردم مسئله مهمی است که تلاش‌های دولت معطوف به آنها است و این مهم باید به درستی برای مردم بیان شود.

وی با بیان اینکه تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور و بدون عیب و نقص، سالم در امنیت و سلامت کامل بر اساس قانون وظیفه همه است، گفت: فلسفه تشکیل کارگروه اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۴۰۲ در فرمانداری شهرستان لنجان پیگیری دقیق امور انتخابات و رصد مباحث مرتبط با این رویداد مهم در حوزه شهرستان لنجان است.

محمدی با اشاره به لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، خاطرنشان کرد: کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان لنجان در قالب ۹ کمیته اجرایی، حقوقی، مالی و پشتیبانی، امنیتی، فناوری اطلاعات، مشارکت حداکثری، حراست و استعلامات، آموزش و اطلاع‌رسانی تشکیل و احکام مربوطه صادر و به مسئولان کمیته‌ها اعطا شد.

کد خبر 667452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.