۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
ترافیک سنگین در جاده هراز

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس حدفاصل (شهرستانک تا مرزن‌آباد) دارای تردد روان است، اما محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه کشور، محور چالوس حدفاصل (شهرستانک تا مرزن آباد) دارای تردد روان است اما محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

در مسیرهای شمالی در محور هراز مسیر (رفت وبرگشت) حدفاصل لاریجان تا گزنک و همچنین در آزادراه تهران - پردیس و محور قدیم تهران - بومهن محدوده‌های پل اتوبان بابایی و جاجرود و محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) محدوده‌های گیلاوند و دماوند ترافیک سنگین است، اما در در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها

آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا حصارک و آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا مهرویلا و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و همچنین محور تهران - شهریار حدفاصل میدان معادن تا شهریار ترافیک سنگین است.

محدودیت تردد با تغییر مسیر

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

کد خبر 667417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.