قیمت طلا امروز کاهش یافت/ افت ۵۰۰ هزار تومانی سکه

طلای ۱۸ عیار با کاهش ۳۵۶ هزار تومانی به مبلغ دو میلیون و ۳۲۲ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید ۳۹۱ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۵۰۸ هزار تومان کاهش پیدا کرد که به ترتیب با ۲۸ میلیون و ۶۰۰ و ۲۵ میلیون معامله شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز ۴۱ هزار و ۳۵۹ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته کمی کاهش یافته است و نرخ دلار حواله قیمت ۳۷ هزار ۵۹۹ تومان را به خود دید. یورو با قیمت ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان و یورو حواله با قیمت ۴۰ هزار و ۸۱۸ تومان خرید و فروش شد. درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۱ تومان بود و نرخ حواله آن ۱۰ هزار و ۲۳۸ تومان اعلام شد.

بر اساس مشاهدات میدانی بازار طلا و قیمت‌های اعلام شده اتحادیه طلا و جواهرات، طلای ۱۸ عیار ۳۵۶ هزار تومان کاهش داشته و با قیمت دو میلیون و ۳۲۲ هزار تومان معامله می‌شود، در حالی که طلای ۲۴ عیار کاهش بیشتری معادل ۴۷۵ هزار تومان را تجربه کرده و با مبلغ سه میلیون و ۹۶ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه طرح جدید ۳۹۱ هزار تومان کاهش یافت و با قیمت ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم با کاهش ۵۰۸ هزار تومانی به قیمت ۲۵ میلیون تومان رسید. سکه افزایش دیروز خود را کاملاً جبران کرد و با قیمت کمتری نسبت به دیروز نیز معامله شد.

نیم سکه ۱۴۴ هزار تومان کاهش داشت و با قیمت ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد، ربع سکه نیز تقریباً به همان میزان یعنی ۱۴۱ هزار تومان کاهش یافت و به ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی نیز شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.

مظنه تهران نیز با کاهش ۱۵۴ هزار تومانی ۱۰ میلیون و ۶۱ هزار تومان تعیین شد و انس طلا در بازار جهانی امروز با کاهش ۱۷ دلاری همراه بوده و هزار و ۹۳۳ دلار نرخ‌گذاری شد.

کد خبر 667388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.