خرید تجهیزات آتش‌نشانی به ارزش ۷ میلیارد ریال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از خرید تجهیزات آتش‌نشانی به ارزش هفت میلیارد ریال خبر داد و گفت: احساس مسئولیت، توانایی و آمادگی جسمانی، ابتکار و خلاقیت در کنار احتیاط و عقلانیت، بخشی از شغل آتش‌نشانی است.

آتشپاد دوم مهدی مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه آموزش و داشتن تجهیزات کافی نقش مهمی در مقابله با حریق و حوادث دارد، اظهار کرد: در راستای افزایش کیفیت مقابله با حریق و حوادث، یک دستگاه Repeater ( تقویت‌کننده بی‌سیم) ، دو دستگاه گازسنجچهارحالته، دو دستگاه Breathing Apparatus (دستگاه تنفسی کامل) ، دو عدد ماسک تنفسی، دو عدد سیلندر یدک دستگاه تنفسی، یک عدد دستگاه برش پلاسما (cut۷۰) و یک عدد پمپ کف‌کش آب به ارزش هفت میلیارد ریال خریداری شده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی تیم‌های عملیاتی، افزود: مأموران امدادی آتش‌نشانی، در سخت‌ترین و دلهره‌آورترین شرایط به امدادرسانی می‌پردازند، به یاری هم‌وطنان خود می‌روند و در ایثار و فداکاری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: داشتن احساس مسئولیت، توانایی و آمادگی بالای جسمانی، ابتکار و خلاقیت در کنار احتیاط و عقلانیت، بخشی از شغل آتش‌نشانی است و نیروهای آتش‌نشانی خمینی‌شهر به خوبی از آن برخوردار هستند.

کد خبر 667348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.