زلزله‌های بامدادی در استان‌های فارس و اصفهان

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، طی ۲۴ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی با مقیاس‌های مختلف، مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس و گیلان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۴.۰ ریشتری ساعت ۲۱:۱۷ شب گذشته _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ «اسالم» در استان گیلان را لرزاند.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین و ۹ کیلومتری اسالم در استان گیلان و ۱۵ کیلومتری پره‌سر در استان گیلان رخ داده است.

موقعیت این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۷.۶۶ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۴۸.۹۲ درجه شرقی بوده است.

کمه اصفهان لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله ۲.۸ ریشتری ساعت ۰۲:۳۷ بامداد امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ کمه در استان اصفهان را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۵ کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۱۹ کیلومتری پاتاوه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد رخ داده و در موقعیت ۳۱.۰۴ عرض شمالی و ۵۱.۴۴ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در فارس

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۲.۹ ریشتری ساعت ۰۵:۰۴ بامداد امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ دهرم در استان فارس را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۲ کیلومتری زمین و هفت کیلومتری دهرم در استان فارس و ۳۸ کیلومتری فراشبند در استان فارس رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۲۸.۵۵ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۲.۲۸ درجه شرقی ثبت شده است.

فارس دوباره لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور زلزله ۳.۷ ریشتری صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ ساعت ۰۸:۵۴ قیر در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۱ کیلومتری قیر در استان فارس و ۲۴ کیلومتری دوزه در استان فارس رخ داده و در موقعیت ۲۸.۶۰ عرض شمالی و ۵۳.۱۸ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 667312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.