تاکسی‌های اینترنتی آمریکا چگونه دوستدار محیط زیست شد؟

اپراتور تاکسی‌های اینترنتی آمریکایی، اوبر، از فعال کردن قابلیت ردیابی انتشار گازهای گلخانه‌ای، متعهد شدن نسبت به سفرهای صفر آلاینده و قابلیت شارژ هوشمند به‌ عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای دستیابی به اهداف جابه‌جایی صفر انتشار ، دوستدار محیط زیست شدن و کاهش چشمگیر آلودگی هوا خبر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، حمل‌ونقل هوشمند دارای موقعیت پیشرفته و منحصربه‌فردی در صنعت حمل‌ونقل است و می‌توان از قابلیت‌های آن بیشترین استفاده را در مسیر تحقق اهداف آب‌وهوایی برد. اپراتور تاکسی‌های اینترنتی آمریکایی، اوبر، با استناد به همین حقیقت از معرفی قابلیت جدیدی در سیستم خود رونمایی کرد که به مسافران اجازه می‌دهد با انتخاب سفرهای بدون کربن، میزان پای‌بندی به سفرهای صفر آلاینده انتخابی خود را شخصاً ردیابی کنند. هدف اوبر تسهیل پذیرش گزینه‌های حمل‌ونقل سازگار با محیط زیست در سراسر جهان برای کاربران تاکسی‌های اینترنتی است.

ویژگی نوآورانه اوبر که «کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای کاربر» نام دارد، با ادغام در اپلیکیشن درخواست ماشین اوبر این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد که از میزان کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای به‌ویژه کربن‌دی‌اکسید آگاهی پیدا کنند. اوبر امیدوار است با تشویق کاربران تاکسی‌های خود در سطح جهان نسبت به انتخاب‌های آگاهانه زیست‌محیطی، به پذیرش حمل‌ونقل سبز سرعت ببخشد.

اپراتور تاکسی‌های اینترنتی آمریکایی همچنین متعهد شده است که در کنار دستیابی به هدف حذف زباله‌های پلاستیکی غیرضروری از رستوران‌ها تا سال ۲۰۳۰ در سرویس «اوبر فود» خود، دستیابی به آلایندگی صفر این سرویس را تا سال ۲۰۴۰ اجرایی کند و در مسیر تحقق این اهداف با سازمان‌هایی هم‌چون صندوق جهانی حیات‌وحش و سیستم‌های تسهیل تحویل غذا بدون خودرو بهره ببرد.

تحقق انتشار صفر گازهای گلخانه‌ای با ابتکار تاکسی‌های اینترنتی آمریکا

ابتکارات مبتنی بر تعهد فعلی اوبر در راستای تبدیل شدن به یک پلت‌فرم جابه‌جایی صفرآلاینده در لندن تا سال ۲۰۲۵، در اروپا و آمریکای شمالی تا سال ۲۰۳۰ و در سطح جهانی تا سال ۲۰۴۰ تعیین شده است و ۱۳۰ میلیون کاربر آن را قادر به اتخاذ شیوه‌های سبزتر می‌کند که تأثیر مثبتی بر شهرهای سراسر جهان خواهد داشت، چراکه کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای چالشی تعیین‌کننده برای نسل امروز و فردای بشر است.

انسان امروزی از غذایی که می‌خورد تا شیوه حمل‌ونقلی که برمی‌گزیند، روزانه با ده‌ها انتخاب مواجه است که تأثیر چشمگیری بر سیاره زمین می‌گذارد. ارزش‌های شخصی هر فرد عامل هدایت‌کننده این تصمیم‌ها به‌شمار می‌رود، اما این وظیفه جامعه است که بهترین گزینه‌ها را برای این انتخاب‌ها در اختیار ساکنان خود قرار دهد و اوبر به‌عنوان یک پلت‌فرم جهانی سعی دارد با توسعه گزینه‌های در دسترس کاربران خود، امکان داشتن انتخاب‌های سبزتر را برای آن‌ها فراهم آورد.

اپراتور تاکسی‌های اینترنتی آمریکایی همچنین به‌منظور حمایت بیشتر از راننده‌های خودروهای الکتریکی خود، در حال توسعه قابلیت‌های «شارژ هوشمند» است که از یادگیری ماشینی برای توصیه زمان و مکان بهینه شارژ استفاده می‌کند و به رانندگان امکان می‌دهد درآمد خود را به حداکثر برسانند. علاوه بر این، رانندگان به زودی این امکان را خواهند داشت که درخواست‌های سفر را بر اساس سطح باتری خود فیلتر کنند و تجربه شارژ یکپارچه را تضمین کنند.

تحقق انتشار صفر گازهای گلخانه‌ای با ابتکار تاکسی‌های اینترنتی آمریکا

کد خبر 667304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.