دلگرمی جبهه مقاومت پس از بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب

شب گذشته جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و به رهنمود های ولی امر مسلمین گوش جان فرادادند؛ این دیدار خونی دوباره در رگ مبارزان فلسطینی جاری و آنان را بر اهداف خود استوارتر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در دیدار «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، ضمن تبریک پیروزی جهاد اسلامی در نبرد اخیر غزه، شرایط امروز رژیم صهیونیستی را در مقایسه با ۷۰ سال قبل بسیار متفاوت دانستند و فرمودند: دشمن صهیونیستی امروز در موضع انفعال و عکس‌العمل است و این شرایط نشان می‌دهد گروه‌های مقاومت و جهاد اسلامی فلسطین مسیر را به‌درستی شناخته‌اند و با تدبیر در این مسیر پیش می‌روند.

رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در اهداف و کارهای بزرگ تا زمانی که خطر به جان خریده نشود، دستیابی به اهداف امکان‌پذیر نخواهد بود، گفتند: امروز به لطف خداوند قدرت و اعتبار گروه‌های مقاومت فلسطینی و جهاد اسلامی روزافزون شده است و شکست اخیر رژیم صهیونیستی در جنگ پنج‌روزه مؤید همین موضوع است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: جهاد اسلامی فلسطین در نبرد اخیر غزه امتحان خوبی داد و اکنون شرایط برای رژیم صهیونیستی نسبت به ۷۰ سال قبل تغییر کرده و سران صهیونیستی حق دارند که نگران ندیدن ۸۰ سالگی این رژیم باشند.

دلگرمی جبهه مقاومت پس از بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب

معظم‌له با تاکید بر اینکه جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی کلید اصلی مبارزه با رژیم صهیونیستی را یافته‌اند، افزودند: اقتدار روزافزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری کلید اصلی به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی است که این مسیر باید ادامه پیدا کند.

رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از اقدام گروه‌های مبارز فلسطینی برای وحدت عمل در عرصه سیاسی و میدانی، آن را بسیار مهم ارزیابی و بر استمرار حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم و گروه‌های مبارز فلسطین تاکید کردند.

زیاد النَخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در این دیدار، ضمن قدردانی از حمایت‌های دائمی جمهوری اسلامی از مردم فلسطین و مبارزات آن‌ها، گزارشی از تحولات اخیر فلسطین اشغالی به‌ویژه شکست رژیم صهیونیستی در جنگ پنج‌روزه غزه و شرایط کرانه باختری و دست برتر گروه‌های مقاومت در این منطقه دانست و گفت: جهاد اسلامی از جنگ غزه سربلند خارج شد و امیدواریم به‌زودی شاهد پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف باشیم.

دلگرمی جبهه مقاومت پس از بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب

وی افزود: آزادی و پیروزی نهایی امروز با گسترش و وسعت بیشتر جبهه مقاومت تا آمریکای لاتین در همسایگی شیطان بزرگ پیش رفته است و حتی تصویر نماد مقاومت، حاج قاسم سلیمانی بر دستان مردم این قاره خبر از روزها و افق‌هایی روشن برای آزادی‌خواهان و مخالفان نظام سلطه و استکبار دارد.

تقویت روحیه جبهه مقاومت فلسطین در دیدار با رهبر انقلاب

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت همواره بعد از فتوحات و دستاوردهای خود در عملیات‌ها، خدمت رهبر معظم انقلاب می‌رسند تا از توصیه‌ها و رهنمودهای معظم‌له استفاده کنند.

وی با اشاره به توفیقات مقاومت در فلسطین و لبنان به‌ویژه در نبردها و جنگ ۳۳ روزه، غزه، فلسطین و اتفاقاتی که به‌تازگی در جبهه مقاومت افتاده است، افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی عید سعید فطر فرمودند ما اشاره کردیم اسرائیلی‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید اما حالا خودشان عجله کردند و علی‌الظاهر زودتر از ۲۵ سال می‌خواهند شاهد پایان کارشان باشند.

رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف تصریح کرد: تحلیل کارشناسان و حتی مقامات رژیم جعلی اسرائیل حاکی از آن است که باز هم صهیونیست‌ها ۸۰ سالگی حکومتشان را تجربه نخواهند کرد.

به گفته وی، امروز زن و بچه‌هایی بدون سلاح در جنوب لبنان فنس‌ها را پاره کردند و بخشی را که در اشغال رژیم صهیونیستی بود، بدون هیچ جنگ و رویایی بازپس گرفتند؛ این‌ها همه نشانه اضمحلال و فروپاشی اسرائیل در منطقه است. از طرف دیگر روز به روز شاهد فتوحات و پیروزی‌های روزافزون جبهه مقاومت در منطقه هستیم.

فلاحی تاکید کرد: روزی همه با سنگ و قلاب با اسرائیل می‌جنگیدند اما امروز موشک‌ها و سلاح‌های مدرن و نیروهای کارآزموده در میدان حضور دارند و اسرائیل را زمین‌گیر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز اسرائیل چه در داخل مرزهای خود و چه در عرصه منطقه‌ای و جهانی گرفتار شده است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز دچار ضعف و ناتوانی در عرصه میدان و دیپلماسی است و حضور دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه او در تهران و دیدار با رهبر حکیم انقلاب برای تقویت روحیه این جنبش، نشان‌دهنده عزم راسخ برای انجام عملیات‌ها و اقدامات بعدی است.

رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف گفت: این دیدار در مجموع باعث دلگرمی جبهه مقاومت شد همچنین دریافت خط مشی جدید و بشارت برای پیروزی‌ها و دستاوردهای آینده را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 667287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.