زندانیان را در مسیر تربیتی، آموزشی و درمانی قرار می‌دهیم

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: تمام تلاش بر این است تا زندانی‌ها را در مسیر تربیتی، آموزشی و درمانی (درمان روح و روان و تغییر فکر مجرم) قرار دهیم که برای این منظور بهترین روش تجربه‌شده حرفه‌آموزی و توسعه اشتغال برای زندانیان است.

‌به گزارش ایمنا، غلامعلی محمدی امروز -چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه- در جلسه شورای قضائی استان آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: تبریز و استان آذربایجان‌شرقی معروف به شهر غیور مردان و غیرتمندان است که به تعبیر مقام معظم رهبری نقش آن‌ها در شکل‌گیری انقلاب بی‌بدیل بود.

وی افزود: تمام تلاش بر این است تا زندانی‌ها را در مسیر تربیتی، آموزشی و درمانی (درمان روح و روان و تغییر فکر مجرم) قرار دهیم که برای این منظور بهترین روش تجربه‌شده حرفه‌آموزی و توسعه اشتغال برای زندانیان است که استان آذربایجان‌شرقی الگوی مناسب در این خصوص خواهد بود.

رئیس سازمان زندان‌های کشور تاکید کرد: جابه‌جایی زندان تبریز از مرکزیت شهر، جزو مطالبات مردمی است که در این خصوص کارگروهی متشکل از استانداری آذربایجان‌شرقی، شهرداری تبریز، دادگستری استان و نمایندگان سازمان زندان‌های کشور برگزار خواهد شد تا نتیجه کارگروه مقدمات انتقال زندان به خارج از شهر، منجر به ایجاد فضای فیزیکی مناسب برای زندانیان، کاهش ترافیک و برداشتن بار مالی برای دولت در آینده شود.

منبع: فارس

کد خبر 667239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.