اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد عید غدیر برگزار می‌شود

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد از برگزاری اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با حضور حدود ۲۰ هزار شرکت کننده، همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر پارسائیان پیش از ظهر امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با مشارکت حدود ۲۰ هزار نفر از شهروندان این شهر در ۵۵ رشته انفرادی، تیمی و خانوادگی با توجه به حضور تعداد چشمگیر شرکت‌کننده، یکی از رویدادهای موفق ورزشی در کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این رقابت‌ها، المپیاد ورزشی معلولان محلات شهر یزد نیز در شش رشته ورزشی شامل دارت، بدمینتون، فوتبال، بوچیا، بسکتبال با ویلچر و طناب‌زنی برگزار شد، افزود: این رقابت‌ها که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد نیز دارای ۱۰۰ برگزیده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری چنین المپیادهایی موجب ترغیب شهروندان این شهر به ورزش شود.

وی با اشاره به اقدام شهرداری برای ترغیب جوانان به ازدواج آسان گفت: ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری، می‌تواند با تسهیلات مختلف، موانع متعدد ازدواج جوانان را کاهش دهد.

پارسائیان با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم بدهند و برای ترویج ازدواج آسان الگوسازی کنند، ادامه داد: شهرداری با تدوین برنامه‌های مربوط به الگوسازی برای ازدواج آسان، می‌تواند نقش مؤثری در این زمینه ایفا کند.

کد خبر 667104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.