لزوم استفاده از توان سرمایه‌گذاران برای اجرای پروژه‌های عمرانی شیراز

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به حجم بالای کار و تعدد پروژه‌های عمرانی و گستردگی آن‌ها در سطح حوزه فرهنگ مدیریت شهری باید از توان مدیران توانمند جهت پیشبرد امور عمرانی فرهنگی درخور شیراز «شهر فرهنگ و ادب» استفاده شود.

به گزارش ایمنا و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا محمدیان در جلسه کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت (ع) شیراز اظهار کرد: استفاده از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت اجرای طرح‌های عمرانی برای پیشرفت شیراز «سومین حرم اهل‌بیت (ع)»، شهر فرهنگ و تمدن کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای کار و تعدد پروژه‌های عمرانی و گستردگی آن‌ها در سطح حوزه فرهنگ مدیریت شهری باید از توان مدیران توانمند جهت پیشبرد امور عمرانی فرهنگی درخور شیراز «شهر فرهنگ و ادب» استفاده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: با توجه به نگاه نوینی که در این حوزه وجود دارد، بر ایجاد و فراهم‌سازی زیرساخت‌های فرهنگی به‌منظور ارتقای فرهنگ در شهر فرهنگ و ادب و مشاهیر تأکید کرد.

محمدرضا هاجری، عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: در سازمان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری نیز بر ضرورت استفاده از توان مناطق یازده‌گانه و یاوران شوراها جهت موفقیت طرح‌ها، تصریح کرد.

به گزارش ایمنا، احداث سالن ورزشی در مناطق یازده‌گانه، اجرای زورخانه مرکزی، سالن ورزشی مخصوص نابینایان و ناشنوایان، مرکز مشاوره، آموزش و درمانی بیماران اوتیسم، اجرای زمین چمن مصنوعی قابل احداث در مدارس سطح شهر، احداث زمین چمن مصنوعی برای بانوان، مرمت دارالسلام، اجرای باغ مشاهیر و باغ‌موزه سنگ، مرمت مساجد تاریخی، سیستم بلندگوهای شهری در دو فاز، خانه موزه هیئات مذهبی، ایجاد المان شهری و اجرای سالن تعزیه از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 666959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.