اعلام زمان بازگشایی جاده چالوس توسط راهداری+ جزئیات

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تلاش شبانه روزی همکاران ما برای بازگشایی محور چالوس ادامه دارد و این محور تا پایان هفته آینده به طور کامل بازگشایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، داریوش امانی اظهار کرد: حجم گل و لای ریخته شده در کف جاده در محور چالوس در ۳۰ سال گذشته کم نظیر بوده و هم اکنون گروه‌های راهداری استان البرز به همراه گروه‌های راهداری استان‌های معین این استان، مشغول فعالیت برای بازگشایی محور هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۰ گروه راهداری مشغول کار بازگشایی محور هستند گفت: از همان بدو سیلاب در محور چالوس همکاران ما در صحنه حاضر بودند و تلاش کردیم با اتوبوس‌های اعزامی از کرج و با انتقال مسافران مانده در راه به نقاط ایمن ابتدا جان آن‌ها را از خطر نجات دهیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی تلاش کردیم خودروهای مسافران را نیز به نقاط امن منتقل کنیم تا در سیلاب آسیب نبینند.

امانی افزود: در مرحله سوم تلاش ما بازگشایی محور بود که همچنان در حال کار و فعالیت در این بخش هستیم، اما حجم خرابی‌ها بسیار بالاست و میزان اولیه خسارت راه و ابنیه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان ارزیابی شده که از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری تأمین شده است.

کد خبر 666936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.