اجازه ندادند از حق سپاهان دفاع کنیم / اینکه اصرار دارند شخص خاصی پاسخگو باشد، عجیب است

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان گفت: بلافاصله پس از صحبت‌ها و اتهامات مجری برنامه فوتبال برتر پیگیری‌هایی را انجام دادیم و اعلام آمادگی کردیم که می‌توانیم پاسخگوی صحبت‌ها باشیم اما متاسفانه اجازه ندادند و این رفتارها به هیچ‌وجه حرفه‌ای نیست.

مسعود سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حواشی شب گذشته برنامه فوتبال برتر و صحبت‌های مجری این برنامه درباره تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: تیم فوتبال سپاهان متأسفانه سال‌های گذشته همواره مورد بی‌مهری قرار گرفته است و برنامه‌های میثاقی و شبکه سوم سیما همواره به قضاوت یک‌طرفه می‌رود و امکان پاسخگویی را برای تیم و باشگاه فراهم نمی‌کند. شب گذشته در برنامه فوتبال برتر ادعاهایی مطرح شد و با وجود اینکه باشگاه سپاهان اعلام کرد که مبلغ رضایت‌نامه پیام نیازمند عددی نیست که از سوی رسانه پرتغالی نقل قول شده است، اما جای تأسف دارد که این موضوع با ادبیات خاصی از سوی مجری برنامه فوتبال برتر مطرح می‌شود.

می‌خواستند تنها مدیرعامل پاسخگوی آنها باشد

وی ادامه داد: درحالی که پس از صحبت‌های میثاقی پیگیری‌های زیادی انجام شد تا نماینده باشگاه سپاهان درباره این موضوع صحبت کند اما این اقدام میسر نشد. من و مدیر روابط‌عمومی باشگاه پیگیری‌های زیادی از طریق تهیه‌کننده، مجری و سایر عوامل مرتبط با این برنامه انجام دادیم اما امکان ارتباط را برقرار نکردند و دلیل آنها نیز این بود که فقط مدیرعامل باشگاه باید در این خصوص صحبت کند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: این رفتارها هرگز حرفه‌ای نیست البته ما سال‌ها است به برنامه‌هایی که برای یکی دو تیم ساخته می‌شود، عادت داریم. متأسفانه همیشه به دیگر تیم‌ها از جمله سپاهان بی‌مهری می‌شود، اما حداقل برای حفظ ظاهر هم شده، بهتر است امکان پاسخگویی را به ما بدهند تا صحبت‌های خود را درباره ادعاهای آن‌ها از جمله قرارداد پیام نیازمند یا موارد دیگر بیان کنیم. این آقایان به هیچ‌وجه با تولیدات کارخانه‌های صنعتی یا نحوه فروش محصولات شرکت‌ها آشنایی ندارند و صرفاً صحبت‌هایی را مطرح و به‌راحتی از آن عبور می‌کنند و به حساب فضای ژورنالیستی و رسانه‌ای می‌گذارند. درحالی که ما هم از جنس اصحاب رسانه‌ایم و می‌دانیم که فضای اتهام‌زنی با فضای رسانه‌ای متفاوت است.

صحبت‌های مجری برنامه و تیم خاص دارای کلیدواژه یکسانی است

وی خاطرنشان کرد: همانطور که اشاره کردم ما به این موضوعات عادت داریم، چند هفته گذشته هنوز قهرمان لیگ برتر مشخص نشده بود که مجری این برنامه گفت "قهرمان لیگ را نباید زیر سوال ببریم"؛ این ادبیات، ادبیات خاصی است. جای سوال دارد صحبت‌هایی که از سوی این برنامه و مجری آن مطرح می‌شود، کلیدواژه یکسانی با یکی از تیم‌های رقیب ما دارد. حتی برای هواداران سپاهان نیز سوال است که چرا این رفتارهای عجیب را از سوی مجری این برنامه شاهد هستیم.

سعیدی در پاسخ به سوالی درباره اینکه مجری برنامه فوتبال برتر در برنامه اعلام کرد منتظر پاسخگویی مدیر تیم یا مدیرعامل باشگاه در مورد موضوعات مطرح شده است و آیا علاوه بر محمدرضا ساکت، مهدی سلیمی که به‌تازگی به عنوان سرپرست تیم معرفی شده است، موضوع را پیگیری کرد یا خیر؟، گفت: ابتدای کار میثاقی اعلام کرد که نماینده باشگاه سپاهان و سپاهانی‌ها پاسخ دهند. با هماهنگی‌ای که با مدیریت باشگاه صورت گرفت، قرار شد من به عنوان مدیر رسانه تیم در این خصوص صحبت کنم. اگر قبل از شروع برنامه این هماهنگی انجام می‌شد، شاید همکاران دیگر پاسخگوی اتهامات بودند اما اینکه اصرار دارند شخص خاصی باید پاسخگو باشد، واقعاً برای ما جای سوال دارد. به نظر می‌رسد این رفتارها مبهم است. درواقع آقایان اصرار داشتند مدیرعامل باشگاه صحبت کند و حتی آن را به مدیر تیم هم تعمیم دادند که این رفتارها واقعاً عجیب است.

وی افزود: بلافاصله پس از صحبت‌ها و اتهامات مجری برنامه فوتبال برتر پیگیری‌هایی را انجام دادیم و اعلام آمادگی کردیم که می‌توانیم پاسخگوی صحبت‌ها باشیم اما متأسفانه اجازه ندادند و این رفتارها به‌هیچ‌وجه حرفه‌ای نیست.

کد خبر 666827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.