رسانه‌ها نقش موثری در تحقق ثبت جهانی هگمتانه دارند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی و تبیین اثرات ثبت جهانی هگمتانه برای مردم، نقش موثری را در تحقق این رویداد مهم ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز_ دوشنبه بیست‌دوم‌خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اهمیت ثبت جهانی هگمتانه و تأثیر آن در رونق صنعت گردشگری اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی و تبیین اثرات ثبت جهانی هگمتانه برای مردم، نقش مؤثری را در تحقق این رویداد مهم ایفا کنند.

وی بابیان اینکه لزوم انعقاد هرچه سریع‌تر قراردادهای عمرانی با توجه به فصل کاری کوتاه به‌منظور به سرانجام رسیدن پروژه‌ها اهمیت دارد و مورد تاکید است، افزود: درخواست می‌کنم شهردار در خصوص به ثمر رسیدن پروژه‌ها و وضعیت پل‌های عابرپیاده گزارشی به شورا ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در آستانه ثبت جهانی هگمتانه هستیم، باید مقدمات کار با جدیت دنبال شده و امیدوارم که ثبت جهانی محقق شود.

وی تصریح‌کرد: در بحث ثبت جهانی نقصان مباحث رسانه‌ای مشهود است که به‌منظور رفع این مسئله نیاز به همکاری بیشتر روابط عمومی شورا با کمیسیون گردشگری و فعالیت بیشتر روابط عمومی شهرداری و میراث فرهنگی و اطلاع‌رسانی به مردم در این خصوص است.

وی با اشاره به وضعیت پل‌های عابر پیاده سطح شهر، اضافه کرد: با توجه به نصب پل‌های عابر پیاده در مناطق پر تردد شهر، پیگیری جدی به منظور راه‌اندازی آسانسور و پله برقی پل‌ها به‌منظور افزایش رضایت‌مندی شهروندان ضروری است.

کد خبر 666704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.