خودروهای وارداتی در گمرک / آخرین اخبار از ترخیص ۴ هزار ماشین خارجی

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چهار هزار خودروی وارداتی هم‌اکنون در گمرک است و به‌زودی شاهد ترخیص خودروهای وارداتی بیشتری از گمرک خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، مهدی ضیغمی با بیان اینکه با ابلاغ قوانین در زمینه استاندارد، گمرک و محیط زیست واردات خودرو تسهیل شده است، اظهار کرد: واردکنندگان خودرو، ارز مورد نیاز را دریافت کردند و به‌زودی شاهد ترخیص خودروهای وارداتی بیشتری از گمرک خواهیم بود. پلاک‌گذاری خودروهای وارداتی موقع تحویل انجام انجام خواهد شد.

وی افزود: در مرحله اول ۱۵۰ خودرو، در مرحله دوم ۳۵۰ خودرو و به‌زودی ۸۵۰ خودروی وارداتی از گمرک غرب تهران وارد خواهد شد و طی شش‌ماه آینده تحویل‌ها انجام می‌شود و انتظار داریم خودروهای بیشتری نیز وارد شود.

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران خاطرنشان کرد: حدود چهار هزار دستگاه خودرو تاکنون وارد گمرک شده و تعداد قابل توجهی از خودروهای وارداتی نیز در انتظار دریافت تاییدیه استاندارد است که با توجه به تغییرات در استانداردهای خودرویی به‌زودی تاییدیه استاندارد را خواهند کرد.

ضیغمی افزود: با اقدامات انجام شده، روز گذشته تعدادی خودروی زوتی ترخیص شد و طی هفته جاری و آینده نیز ترخیص خودروهای هیوندای آغاز خواهد شد. با آغاز روند ترخیص خودرو ۵۱ دستگاه خودروی چانگان نیز از گمرکات ترخیص شد.

کد خبر 666641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.