اطفای حریق سنگین هتلی نیمه‌کاره در شیراز + عکس

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از اطفای حریق سنگین هتلی نیمه کاره در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی عیدی پور امروز_ یکشنبه بیست و یکم‌خردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با مدیریت دقیق عملیات مهار حریق سنگین در هتل نیمه کاره خیابان جاوید شیراز به کارگران این سازه در حال ساخت آسیبی نرسید.

وی افزود: آتش‌سوزی در این مجموعه اقامتی در حال ساخت از طبقه همکف آغاز و بخش وسیعی از این ساختمان بزرگ را در برگرفت که این حادثه به دلیل مجاورت با ساختمان‌های دیگر در موقعیت حساسی قرار داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: پس از گسترش آتش در این ساختمان در ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه صبح به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گزارش و پنج ایستگاه عملیاتی برای کنترل آتش این مجموعه اقامتی اعزام شدند و با شش خودروی اطفایی سنگین و نیمه‌سنگین بالابر و خودرو حمل سیستم تنفسی، عملیات امداد و نجات در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان در این عملیات موفق به مهار شعله‌های سرکش آتش در این ساختمان اقامتی پنج طبقه با یک طبقه منفی که به عنوان انبار تجهیزات هتل استفاده شده بود، شدند و قبل از به وقوع پیوستن حادثه‌ای غیرقابل جبران و از همه مهم‌تر سرایت به ساختمان‌های همجوار حریق کنترل و مهار شد.

عیدی پور بابیان اینکه آتش‌سوزی کامل مهار شد، افزود: این حادثه آسیب جانی در پی نداشت و سه نفر در ساختمان هتل و شش نفر که در ساختمان‌های مجاور حضور داشتند با سرعت عمل تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی نجات یافتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: عملیات لکه‌گیری برای اطمینان از نبود بروز حوادث مجدد و علت‌یابی حادثه انجام شد.

اطفای حریق سنگین هتلی نیمه‌کاره در شیراز + عکس

اطفای حریق سنگین هتلی نیمه‌کاره در شیراز + عکس

کد خبر 666509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.