آشفتگی سمعی و بصری بعضی مشاغل در شهر اصفهان رفع شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری باید به موضوع آشفتگی‌های سمعی و بصری ناشی از فعالیت بعضی مشاغل بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌ویکم خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شرح وظایف سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اظهار کرد: بعضی مشاغل آشفتگی‌های سمعی و بصری برای مردم و شهر ایجاد کرده‌اند که این آشفتگی‌ها و معضلات در ابعاد مختلف دیده می‌شود، لذا یکی از سازمان‌هایی که باید به بررسی این موضوع بپردازد، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری است.

وی با بیان اینکه پرنده فروشی‌های خیابان عطار نیشابوری باید سال‌ها پیش ساماندهی می‌شد که این اتفاق صورت نگرفته است، افزود: موتورسیکلت فروشی‌ها در خیابان سروش و کارگاه‌های تجمع و انباشت پسماندهای خشک نیز معضلاتی ایجاد کرده است که سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری باید برای رفع این مشکلات اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مسئول میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان باید سریع‌تر مشخص شود، گفت: بعضی مسئولیت‌ها در بخش‌های شهرداری خالی است که این شرایط موجب ایجاد مشکلات برای مراجعه‌کنندگان شده است؛ حجم نیروهای شهرداری بالا بوده و نیاز به ساماندهی دارند تا همه مناطق پوشش داده شود.

کد خبر 666464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.