جشنواره ملی سواد رسانه به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره ملی سواد رسانه که یک رویداد ملی است به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، علی فرخنده در جلسه شورای اطلاع رسانی انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه جشنواره ملی سواد رسانه جایزه پرفسور معتمدنژاد به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود، اظهارکرد: مهمترین اصل در اجرای مأموریت صحیح در هر چیزی تعیین چشم‌انداز و هدف است.

وی گفت: باید سند جامع برای اطلاع‌رسانی در انتخابات داشته باشیم. اگر سند جامع در حوزه اطلاع‌رسانی برای انتخابات ترسیم شود کمک بیشتری می‌کند تا در ریل هدف‌گذاری حرکت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت را چهار مطالبه رهبری دانست و افزود: یکی از تجارب ما در گذشته این است که در حوزه پژوهش و رصد کمک بزرگی می‌کند، در واقع پژوهش و رصد چه قبل از انجام کار چه حین و حتی چه بعد از انجام کار بسیار خوب است.

وی تصریح کرد: جشنواره ملی سواد رسانه که یک رویداد ملی است به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود. نیاز است برای حضور حداکثری در انتخابات ستاد مردمی داشته باشیم تا خود مردم رسانه شوند و هرچه خوراک، محتوا و تسهیلگری است بدهیم.

فرخنده با بیان اینکه رسانه مجازی استانی ویژه ستاد انتخابات از دیگر راهکارها برای جذب حداکثری است گفت: با وجود این مرجع اطلاع‌رسانی از این رسانه به عنوان مرجع خبر دقیق انتخابات، کمک بزرگی می‌کند.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود برای روستاها هم یک طرح در قالب یک ماشین ون، یک تیم فرهنگی هنری با عنوان جشنی برای ایران، یا جشن‌های پاتوقی در محلات پر جمعیت همراه با مسابقه‌هایی برگزار شود اما محتوا سوق دادن به مشارکت باشد.

منبع: فارس

کد خبر 666232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.