تحقق یکی از مطالبات ترافیکی ساکنان منطقه

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد گفت: در راستای پاسخ به درخواست‌های مردمی و بهبود وضعیت ترافیکی منطقه، بلوار شهید موحدین در آستانه تغییر بزرگی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید ابوالفضل کشفی پیش از ظهر امروز _ شنبه بیستم خردادماه _ در جریان بازدید از پروژه‌های اجرایی منطقه چهار شهرداری یزد، اظهار کرد: با هدف کاهش بار ترافیکی در بلوار اصلی آزادشهر، درخواست چندین ساله اهالی منطقه پاسخ داده می‌شود.

وی افزود: بر این اساس و طبق درخواست‌های چندین ساله اهالی آزادشهر، تاکید استاندار یزد، بازدید شهردار یزد و پیگیری‌های نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، بخشی از بار ترافیکی بلوار شهید واعظ به بلوار شهید موحدین انتقال خواهد یافت.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد با بیان اینکه این بلوار در رأس آزادسازی‌های منطقه قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل این فاز، آزادسازی حدفاصل قلعه خیرآباد تا ابتدای بلوار ۵۰ متری ایجاد شده در انتهای آن است که پیگیری‌های شهرداری در این حوزه با جدیت در حال انجام است.

کشفی با بیان اینکه عرض این قطعه از بلوار ۵۰ متر و طول آن هزار متر است، اضافه کرد: با اجرای این پروژه روند تردد در منطقه تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مسیر ۳۵ هزار مترمربع آزاد سازی دارد که تنها ۳۰ درصد آن انجام شده است، با توجه به پیگیری اهالی منطقه، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان مربوطه، آزادسازی این مسیر با دستور شهردار یزد در اولویت قرار گرفته است.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد اعتبار آزادسازی املاک این مسیر را ۲۸۰ میلیارد تومان دانست و از اهالی این منطقه درخواست کرد تا برای تسریع در روند اجرایی پروژه نسبت به آزادسازی املاک خود همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند تا این مهم به زودی محقق شود.

کشفی ادامه داد: عملیات عمرانی این پروژه شامل آزادسازی، سنگ جدول، زیرسازی و سایر اقدامات است که پس از انجام آن شاهد بهبود وضعیت در این محل خواهیم بود.

کد خبر 666209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.