امدادرسانی ۴۰ نیروی هلال‌احمر در حوادث جوی/ ۲۰ نفر در حال جست‌وجوی فرد مفقود شده هستند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به امدادرسانی ۴۰ نیروی هلال‌احمر به حوادث اخیر، گفت: ۲۰ نفر در حال جست‌وجوی فرد مفقود شده هستند.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از حدود ساعت ۱۵:۰۰ روز گذشته _پنجشنبه نوزدهم خردادماه_ با مخاطرات بارندگی، طوفان شن و وقوع صاعقه روبه‌رو شدیم و مناطق شمال، جنوب و شرق و غرب استان درگیر بعضی حوادث شدند.

وی افزود: عمده حوادث رخ داده در شهرستان‌های اردستان و کوهپایه بود و ۴۰ نیروی امداد و نجات هلال‌احمر در قالب ۱۲ تیم همراه با پشتیبانی‌های لجستیک شامل موتورهای لجن‌کشف، آب‌کش، آمبولانس و پیک‌آپ به امدادرسانی، تخلیه آب از منازل و جست‌وجو پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ضمن تقدیر از مسئولان همراه در امدادرسانی‌ها به خصوص مدیریت بحران و فرمانداران، تصریح کرد: در روز گذشته به یک خانواده ۹ نفره عشایری در منطقه امین‌آباد شهرضا امدادرسانی و اقلام غذایی و پتو بین آنها تقسیم شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل تمام شعب این جمعیت، ادامه داد: در حال حاضر تیمی ۲۰ نفره در حال جست‌وجوی فرد مفقود شده در منطقه تودشک و یک تیم ۱۰ نفره در منطقه نهوج اردستان در حال امدادرسانی به افراد حادثه‌دیده هستند.

کد خبر 666026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.