نماینده عمان _ نزاجا شهیدشاملی ایران / سربازان کازرون برای آخرین‌بار به‌خط می‌شوند

تیم‌های هندبال نماینده عمان و نزاجا شهیدشاملی ایران، امروز برای کسب جایگاه هفتم و هشتم در جام باشگاه‌های ۲۰۲۳ آسیا باهم دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های بیست‌وپنجمین دوره جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) به‌میزبانی ایران و استان اصفهان، امروز _جمعه نوزدهم خردادماه ۱۴۰۲_ از ساعت ۱۵ تیم‌های نماینده عمان و نیروی‌زمینی شهید شاملی ایران برای کسب جایگاه هفتمی و هشتمی قاره‌کهن رودرروی هم خواهند ایستاد.

نماینده عمان از گروه اول به این بازی رسیده است، عمانی‌ها در برابر تی‌اسپورت کلاب هند به یک پیروزی خوب و مطمئن رسیدند اما آن بازی تنها دیدارشان بود که توانستند برنده شوند. نماینده عمان مقابل الکاظمه کویت، سپاهان ایران و الریان قطر شکست خورد تا در نهایت بالاتر از هندی‌ها که قبل از پایان مسابقات از ادامه بازی‌ها انصراف دادند به چهارمی گروه برسند.

نماینده عمان _ نزاجا شهیدشاملی ایران / سربازان کازرون برای آخرین‌بار به‌خط می‌شوند

نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران نیز پس از نایب‌قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران، بدون جذب بازیکنان خارجی و با همان نفرات پای به رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا گذاشت و در گروه مرگ، با سه تیمی همگروه شد که هرکدام سابقه قهرمانی در قاره‌کهن را در کارنامه داشتند. نزاجا شهیدشاملی دو تیمی که هم‌سطح خودش بودند را شکست داد اما نتوانست برابر تیم‌های قدرتمند و پرمهره که در ترکیب خود از لژیونر بهره می‌بردند قدعلم کند.

گفتنی است نزاجا شهیدشاملی ایران درحالی برای کسب جایگاه هفتم و هشتم مقابل نماینده عمان صف‌آرایی خواهد کرد که یک نماینده دیگر کشورمان یعنی سپاهان باید دو ساعت بعد از آغاز این جدال، با الکویت کویت برای عنوان پنجمی و ششمی به رقابت بپردازد. هر دو نماینده ایران که میزبان این مسابقات بود امیدوارند بتوانند پایان خوبی در این تورنمنت رقم بزنند و برای چند ماه آینده که دوره بیست‌وششم برگزار خواهد شد آماده شوند.

نماینده عمان _ نزاجا شهیدشاملی ایران / سربازان کازرون برای آخرین‌بار به‌خط می‌شوند

چنانچه نیروی‌زمینی شهیدشاملی موفق به شکست‌دادن نماینده عمان شود و سپاهان هم بتواند از سد الکویت کویت عبور کند بازهم دستاورد چندانی برای نمایندگان هندبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا رقم نخواهد خورد. چرا که پیش‌تر تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن و پیکان سبزوار چندین عنوان دومی، سومی و چهارمی در قاره‌کهن به‌دست آورده‌اند و باتوجه به پیشرفت تیم ملی هندبال کشورمان در آسیا و جهان، انتظار می‌رفت بتوانیم در این دوره آن‌هم در خاک خودمان جایگاه‌های بهتری کسب کنیم.

کد خبر 666019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.