دوئل جذاب نمایندگان قطر با بحرینی‌ها و کویتی‌ها / کدام تیم‌ها فینالیست قاره‌کهن خواهند شد؟

مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های هندبال ۲۰۲۳ آسیا امروز برگزار می‌شود و تیم‌های الریان قطر، النجمه بحرین، الدحیل قطر و الکاظمه کویت برای راهیابی به فینال با یکدیگر دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان (۲۰۲۳) آسیا به‌میزبانی ایران و استان اصفهان از روز پنجشنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۲، به‌طور رسمی آغاز شد و حالا پس از گذشت یک هفته و انجام بازی‌های مرحله گروهی، چهار تیم در نیمه‌نهایی حضور دارند که باید امروز _پنجشنبه هجدهم خردادماه_ در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند.

دوئل جذاب نمایندگان قطر با بحرینی‌ها و کویتی‌ها / کدام تیم‌ها فینالیست قاره‌کهن خواهند شد؟

تیم‌های الریان قطر و الکاظمه کویت از گروه نخست و دو تیم الدحیل قطر و النجمه بحرین از گروه دوم، پس از کسب بهترین نتایج در پنج روز ابتدایی مسابقات و استراحت یک‌روزه‌ای که چهارشنبه بود، خودشان را باید برای صعود به فینال مسابقات آماده کنند. بازی نخست ساعت ۱۵ میان الریان قطر و النجمه بحرین برگزار می‌شود و از ساعت ۱۷ نیز دو تیم الدحیل قطر و الکاظمه کویت با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

الریان قطر - النجمه بحرین

بازی اول تقابل دو مدعی بزرگ قهرمانی است، الریان قطر که به قهرمانی در لیگ ستارگان پای به مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا گذاشته، در نخستین دیدار مرحله گروهی با پیروزی خیلی خوب و نتیجه‌ای غیرمنتظره از سد سپاهان ایران گذشت و پس از دو برد دیگر، با وجود باخت مشکوک و پرحرف و حدیث در برابر الکاظمه کویت، باز هم به‌خاطر تفاضل‌گل زیاد به‌عنوان تیم نخست راهی نیمه‌نهایی شد.

دوئل جذاب نمایندگان قطر با بحرینی‌ها و کویتی‌ها / کدام تیم‌ها فینالیست قاره‌کهن خواهند شد؟

النجمه بحرین نیز یکی از تیم‌های موفق در این مسابقات به‌شمار می‌رود، آن‌ها درحالی در جایگاه دوم گروه مرگ قرار گرفتند که دو تیم دیگر نیز شانس صعود به نیمه‌نهایی را داشتند که میسر نشد. النجمه با الکویت کویت هم‌امتیاز بود و با وجود شکست نزدیک به این تیم، به‌علت پیروزی مهم مقابل الدحیل همچنین تعداد گل‌های بالاتری که مقابل حریفان زده بود، موفق شد به جمع چهار تیم برتر برسد.

الدحیل قطر - الکاظمه کویت

یکی از جالب‌ترین بازی‌های این رقابت‌ها در مرحله نیمه‌نهایی و میان الدحیل قطر و الکاظمه کویت انجام خواهد شد؛ تقابلی بین دو تیمی که با شرایط متفاوت به این مرحله رسیدند. الدحیل که تنها یک شکست غیرقابل پیش‌بینی به النجمه بحرین داشت، با اقتدار دیگر حریفان خود را شکست داد تا یکی از تیم‌های صعودکننده از گروه دوم که به گروه مرگ شناخته می‌شد، باشد. قطری‌ها که نمی‌خواهند فرصت دربی را در اصفهان از دست دهند، به‌دنبال برد در نیمه‌نهایی هستند.

دوئل جذاب نمایندگان قطر با بحرینی‌ها و کویتی‌ها / کدام تیم‌ها فینالیست قاره‌کهن خواهند شد؟

الکاظمه کویت با عجیب‌ترین اتفاقات در مرحله گروهی پا به نیمه‌نهایی گذاشت. الکاظمه این رقابت‌ها را با شکست میلی‌متری مقابل سپاهان استارت زد و شانس کمتری برای صعود نسبت به طلایی‌پوشان داشت. علی‌رغم این شرایط، الکاظمه موفق شد در یک بازی جنجالی از سد الریان پرمهره عبور کند و با تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان، در ایران بالاتر از نماینده کشورمان، خود را در یک‌قدمی فینال ببیند.

کد خبر 665841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.