حامد آهنگی از نیوکمپ تا جوکر + بیوگرافی، همسر و عکس

حامد آهنگی بازیگر فیلم های نیوکمپ، لژیونر، بچه محل، شش قهرمان و نصفی، جوکر، شب های مافیا، شام ایرانی، ایران و چند میگیری گریه کنی ۲ در ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی متولد شد.

به گزارش ایمنا، حامد آهنگی مقدم استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون سابقه حضور در رشته فوتبال را در کارنامه خود دارد. وی در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان در پست مهاجم باشگاه ملوان بندرانزلی بازی کرد. آهنگی از ارتفاع، پرنده، تاریکی، تنهایی و فیلم ترسناک می‌ترسد.

بیوگرافی حامد آهنگی

حامد آهنگی در هفدهمین روز از تیر ماه ۱۳۵۸ در بندرانزلی به دنیا آمد. او به عنوان بازیگر، مجری و استندآپ کمدین فعالیت می‌کند، گاهی نیز به کار نویسندگی می‌پردازد.

تحصیلات حامد آهنگی

آهنگی تحصیل کرده مقطع لیسانس است. وی موفق شد دکترای افتخاری رشته بازیگری خود را از دانشگاه علوم و فنون به دست آورد.

خانواده حامد آهنگی

حامد آهنگی در خانواده‌ای ۵ نفره بزرگ شد. پدر او سال‌ها پیش فوت کرده است. آهنگی برادری بزرگ‌تر به نام حمید دارد که او هم فوت کرده است. وی در حال حاضر تنها یک خواهر دارد و مادرش هنوز در قید حیات است.

فعالیت هنری حامد آهنگی

حامد آهنگی زمانی که در کلاس دوم راهنمایی تحصیل می‌کرد با اجرا در کلاس متوجه شد که دارای استعداد کمدی است و این استعداد جذاب خود را کشف کرد. آهنگی از سال ۱۳۷۲ به همراه پسرخاله‌های خود در گروه‌های نمایشی بندر انزلی شرکت کرد. پس از چند سال، توسط محمد علی انتظاری به نمایش درام دعوت شد تا نخستین جایزه بازیگری خود را از جشنواره تئاتر دانش آموزی استان به ارمغان آورد. آهنگی سال ۱۳۸۰ کار در یک جنگ شبانه را در کنار رضا نظری شروع کرد. پس از آن، او نویسندگی و کارگردانی نمایش‌هایی از جمله سفر پرماجرا، کلاس درس، کنکور، داماد تصادفی، منشی قلابی و … را عهده دار شد. او در سال ۱۳۸۹ توسط حمید خندان به کیش رفت تا برنامه شب‌های کیش را اجرا کند. این بازیگر جوان، از سال ۱۳۸۱ با صدا و سیمای مرکز گیلان همکاری کرد. وی علاوه بر این، به کار فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی نیز مشغول است.

آهنگی سابقه تدریس هم در کارنامه خود دارد. او مدت کوتاهی را در یکی از آموزشگاه‌های بازیگری رشت به عنوان مدرس حضور پیدا کرد. سپس در سال ۱۳۹۵ توسط رامبد جوان به عنوان کمدین فعالیت و همکاری خود را با برنامه خندوانه آغاز کرد. آهنگی در سال ۱۳۹۸ اولین کار بازیگری خود در سینما را با حضور در فیلم چند می‌گیری گریه کنی ۲ تجربه کرد. او در این فیلم عهده دار نقش روضه خوان بود. او در سال ۱۳۹۹ مسابقه ورزشی شوتبال را در کنار مبینا نصیری اجرا کرد. حامد در سریال‌های لژیونر، ۶ قهرمان و نصفی و بچه محل به عنوان بازیگر مقابل دوربین نیز قرار گرفته است.

ازدواج حامد آهنگی

آهنگی زمانی که ۲۸ ساله بود، در سال ۱۳۸۶ با صفورا آغاسی، بازیگر گیلانی ازدواج کرد.

همسر حامد آهنگی، صفورا آغاسی

صفورا آغاسی، از بازیگران تئاتر استان گیلان است. وی تحصیل کرده این رشته نیز است. آغاسی در خانواده‌ای هنری متولد شد. آنها پس از آشنایی در یک کار مشترک با یکدیگر ازدواج کردند. برادر صفورا، خواننده است و همسر خواهرش تهیه کننده است.

حامد آهنگی از نیوکمپ تا جوکر + بیوگرافی، همسر و عکس

فرزند حامد آهنگی

حامد آهنگی و صفورا آغاسی در سال ۱۳۹۲ صاحب پسری به نام آراد شدند.

حامد آهنگی در چند می‌گیری گریه کنی ۲

فیلم سینمایی چند می‌گیری گریه کنی ۲ توسط علی توکل نیا ساخته شد. این فیلم داستان پسری به نام رضا شایسته را نشان می‌دهد که بعد از سی سال برای گرفتن ارثیه پدری خود به ایران می‌آید و در این مسیر اتفاقاً جدیدی می‌افتد. حامد آهنگی در این فیلم در کنار ابوالفضل پور عرب، حمید لولایی، محیا دهقانی و … حضور داشته است.

حامد آهنگی در نیوکمپ

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. در این سریال حامد آهنگی در کنار بازیگرانی از جمله اکبر عبدی، ملیکا شریفی نیا، کریم قربانی، حمید گودرزی، لیلا اوتادی و … حضور دارد. نیوکمپ در مورد خانواده‌ای است که قصد دارند از طریق شرط بندی روی بازی ایران و آرژانتین بحران مالی خود را رفع کنند.

فیلم‌های سینمایی حامد آهنگی

چند می‌گیری گریه کنی ۲ ۱۳۹۹
ایران ۱۳۹۹

مجموعه‌های تلویزیونی حامد آهنگی

خندوانه ۱۳۹۵
لژیونر ۱۳۹۶
شش قهرمان و نصفی ۱۳۹۸
بچه محل ۱۳۹۹
شوتبال ۱۴۰۰
دورهمی ۱۴۰۱

رسانه‌های خانگی حامد آهنگی

نیوکمپ ۱۴۰۲
جوکر ۱۴۰۱
شام ایرانی ۱۳۹۹
شب‌های مافیا ۱۳۹۹
ایران ۶۸ ۱۳۹۹
علمی شو ۱۳۹۹

اجراهای حامد آهنگی

شوتبال ۱۴۰۰
شب آهنگی ۱۴۰۱
تی ان تی ۱۴۰۲

دوبله‌های حامد آهنگی

آدم آهنی ۱۳۹۸
کد خبر 665811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.