لزوم تخصیص اعتبار برای آزادسازی کمربندی شمالی منطقه ۱۵

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برای آزادسازی کمربندی شمالی باید بودجه لازم به‌طور کامل به شهرداری خوراسگان پرداخت شود، گفت: در صورت بازگشایی خیابان‌های کمربندی شمالی، ابر، الله اکبر، شریعتی، لاله و سردار باقری، خوراسگان ارزش افزوده خوبی پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح شامگاه _سه‌شنبه شانزدهم خردادماه_ در دومین برنامه «مردم سلام» در دیدار چهره به چهره و صمیمی شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۱۵ شهرداری این کلان‌شهر که در مسجد القائم (عج) برگزار شد، اظهار کرد: اگر مردم خالصانه در جلسات دیدار مردمی حضور پیدا می‌کنند، به خاطر رفع مشکلات و علاقه‌ای است که به خدمتگزاران خود دارند؛ افرادی که در این مسجد حضور دارند، روزنه‌های امید را در وجود خادمان خود دیده‌اند، لذا با همت شورای اسلامی شهر و شهرداری تا حد امکان برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خوراسگان زادگاه شخصیت‌های برجسته‌ای همچون سلمان فارسی و بسیاری از علما و اندیشمندان است، افزود: مردم این منطقه ۵۸۰ شهید و بیش از هزاران جانباز تقدیم انقلاب کرده‌اند و استحقاق برخورداری از خدمات مطلوب را دارند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: خوراسگان افراد نخبه و صاحب‌نام ورزشی، علمی و نام‌آوری دارد و بسیاری از نخبه‌های سیاسی نیز از این دیار هستند که گوشه‌ای از مدیریت شهر و کشور را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه در زمانی که خوراسگان مستقل بود، بسیاری از مراکز پرتردد همچون آرامستان باغ رضوان، میدان مرکزی میوه و تره‌بار، فرودگاه شهید بهشتی و دانشگاه آزاد اسلامی در شرق آن تعبیه شد که همین موضوع موجب افزایش ترددها به‌واسطه دسترسی به این امکانات شد، این در حالی است که زیرساخت‌های حمل‌ونقلی کافی در نظر گرفته نشده است.

فلاح تاکید کرد: این نوید را به شهروندان می‌دهیم که با تدبیر و برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم که مشکلات یکی پس از دیگری رفع شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده سال آینده زاینده‌رود را برای همیشه پرآب ببینیم، تاکید کرد: مشکل ما ترک فعل بسیاری از مدیران گذشته در اصفهان است، لذا اتحاد و همدلی بین مدیران باید ایجاد شود تا در این دیدارهای مردمی، مسئولانی همچون رئیس سازمان جهاد کشاورزی و پلیس راهور نیز در کنار مدیران شهری قرار بگیرند و به مشکلاتی که رفع آن در حوزه اختیارات آن‌ها است، رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای آزادسازی کمربندی شمالی باید بودجه لازم به‌طور کامل به شهرداری منطقه ۱۵ پرداخت شود، گفت: مشکل مردم منطقه ۱۵ بازگشایی خیابان‌های کمربندی شمالی، ابر، الله اکبر، شریعتی، لاله و سردار باقری است زیرا اگر این خیابان‌ها باز شود، خوراسگان ارزش افزوده خوبی پیدا خواهد کرد.

کد خبر 665652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.