ساعات کار مراکز تعویض پلاک تغییر کرده است؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از معرفی عامل وقوع دو تصادف منجر به فوت، به مرجع قضائی و تغییر نکردن ساعات کار مراکز تعویض پلاک در اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارشناسان پلیس راهور شهرستان نجف‌آباد در پی اطلاع از وقوع یک تصادف منجر به فوت در میدان اصلی کهریزسنگ این شهرستان، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو به علت توجه نداشتن به جلو، با دختربچه‌ای ۹ ساله که در حال عبور از عرض خیابان بوده، برخورد کرده و پس از جان باختن عابر پیاده از صحنه متواری شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: حدود یک ساعت بعد از این حادثه، کارشناسان پلیس راهور شهرستان فلاورجان از وقوع تصادفی بین یک دستگاه کامیونت ایسوزو و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که بر اثر آن راننده ۵۱ ساله پژو پارس جان‌باخته بود مطلع شدند و برای بررسی موضوع در صحنه حضور پیدا کردند.

وی علت وقوع حادثه دوم را رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده کامیونت اعلام و اضافه کرد: پس از بررسی‌های دقیق و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد راننده کامیونت همان راننده‌ای است که پس از تصادف با یک دختربچه ۹ ساله از صحنه متواری شده بود؛ بنابراین در این خصوص پرونده تشکیل و راننده خاطی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

تغییر نکردن ساعات کار مراکز تعویض پلاک و طرح زوج و فرد در اصفهان

سرهنگ محمدی گفت: ساعات کاری ادارات پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به علت حفظ پایداری شبکه سراسری برق و صرفه‌جویی در مصرف انرژی از تاریخ پانزدهم خرداد تا پانزدهم شهریورماه تغییر کرده است.

وی افزود: بر این اساس ساعات کاری ادارات در روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت شش تا ۱۳ و روزهای دوشنبه و پنجشنبه، ساعت شش تا ۱۲ ظهر خواهد بود؛ البته این تغییرات در ساعات کاری تنها مخصوص قسمت‌های اداری پلیس راهور است و خدمات مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی این پلیس مطابق روال قبل و برابر نوبت دهی‌های اینترنتی انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هیچ تغییری در ساعات طرح زوج و فرد هسته مرکزی شهر اصفهان نیز رخ نداده است، خاطرنشان کرد: طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان همچنان در نوبت صبح لغو شده است و تنها عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اجرا می‌شود.

کد خبر 665575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.