۱۴ مصدوم و ۲ فوتی در تصادفات جاده‌ای زنجان

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: چهار فقره تصادف در جاده‌های این استان ۱۴ مصدوم و دو فوتی برجای گذاشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌الله هاشمی با بیان اینکه واژگونی پراید در جاده ترانزیت زنجان - میانه در کیلومتر ۷۸ به ندای امداد گزارش شد، اظهار کرد: بلافاصله دو تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تیرپارک در آزادراه زنجان-تبریز برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی افزود: این تیم‌ها همراه با دو دستگاه آمبولانس و خودروی نجات اعزام و با بیش از دو ساعت عملیات امداد سه مصدوم حادثه را تحویل اورژانس و یک فوتی را تحویل عوامل انتظامی دادند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به سانحه رانندگی دیگری در کیلومتر ۷۲ آزادراه زنجان-تبریز ادامه داد: در این سانحه که بر اثر برخورد کوئیک با تریلی به وقوع پیوست، چهار مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت، دو تیم پنج‌نفره از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تیر پارک در این آزادراه برای امدادرسانی اعزام و با بیش از یک ساعت انجام اقدامات و کمک‌های اولیه مصدومان را تحویل اورژانس و فوتی را تحویل عوامل انتظامی دادند.

وی با بیان اینکه در کیلومتر ۷۰ جاده زنجان-طارم واژگونی یک دستگاه پراید سه مصدوم برجا گذاشت، افزود: دو تیم امدادی از پایگاه سرخه‌دیزج برای امدادرسانی اعزام و پس از انجام کمک‌های اولیه و تثبیت صحنه، مصدومان را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

هاشمی با بیان اینکه در سانحه دیگری برخورد یک دستگاه خودروی کوئیک با لیفان در کیلومتر ۲۲ آزادراه زنجان-تبریز چهار نفر مصدوم شدند، تصریح کرد: امدادرسانی در این سانحه رانندگی نیز توسط دو تیم امداد و نجات جاده‌ای پایگاه عوارضی زنجان-قزوین انجام شد.

کد خبر 665561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.