برگزاری نمایشگاه هنر سبز در شهر زندگی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه هنر سبز در شهر زندگی گفت: این نمایشگاه از شانزدهم تا نوزدهم خردادماه سال‌ جاری از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در ایستگاه متروی میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه هنر سبز در شهر زندگی ویژه عموم شهروندان اظهار کرد: این نمایشگاه از شانزدهم تا نوزدهم خردادماه سال جاری از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در ایستگاه متروی میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه، فرهنگ‌سازی استفاده دوباره از پسماندها و بازآفرینی آن است و تلاش می‌شود با به نمایش گذاشتن آثار هنری ساخته شده از خمیر کاغذ ضایعاتی توجه مردم نسبت به مواد دورریز و پسماند عوض شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به هنرآفرینی و خلاقیت با استفاده از پسماندها تصریح کرد: تولید حداکثری پسماند و نحوه نادرست مدیریت آن آسیب‌های جدی به محیط زیست وارد می‌کند، از این‌رو نخستین اقدام لازم طبق هرم مدیریت پسماند، اجتناب از تولید پسماند است، این در حالی است در مواقعی که ناگزیر از تولید پسماند می‌شویم، بهتر است این پسماندها را با به‌کارگیری خلاقیت به چرخه استفاده بازگردانیم تا به کاهش تولید پسماند منجر شود.

وی تاکید کرد: نمایشگاه هنر سبز در شهر زندگی در راستای همین موضوع است تا نشان دهد نیازی به دفن پسماندها نیست، زیرا هر شهروند در خانه خود می‌تواند با ایده گرفتن از المان‌های هنری ساخته شده در این نمایشگاه یک بازآفرین خلاق باشد.

به گزارش ایمنا، آثار هنری ارائه شده در این نمایشگاه اثر هنرمند اصفهانی، صدیقه ایزدی است.

کد خبر 665489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.