راه‌اندازی پلتفرم بلیت‌ سیار در شهر گردشگری آمریکا

ویرجینیا بیچ در آمریکا، در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۱ میلیون گردشگر را از سراسر جهان به سمت خود جذب کرد که مدیران برای تداوم رونق گردشگری از آن زمان تاکنون به اعمال اقدامات مختلفی پرداخته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، راه‌اندازی سیستم‌های سیار صدور بلیت‌های وسایل حمل‌ونقل عمومی از آخرین طرح‌های پیشنهادی مدیران ویرجینیا بیچ بوده که با هدف بهبود تجربه سفر برای گردشگران و جذب هر چه بیشتر آن‌ها به شهر ارائه شده است. برای این منظور، مدیران شهر با همکاری خلاقان فناور یکی از کمپانی‌های آمریکایی به توسعه یک نرم‌افزار پرداخته‌اند که کاربران می‌توانند از طریق نصب آن روی گوشی‌های تلفن همراه خود به تهیه آنلاین بلیت برای سفرهای خود از طریق وسایل نقلیه عمومی اقدام کنند.

راه‌اندازی پلتفرم بلیت‌ سیار در شهر گردشگری آمریکا

افزایش تقاضای گردشگران به تردد از طریق وسایل نقلیه عمومی

حضور بیش از ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گردشگر از سراسر جهان به ویرجینیا بیچ در سال ۲۰۱۱، رونقی سه میلیارد دلاری را برای صنعت گردشگری آن رقم زد، ضمن این‌که تردد چشمگیر مسافران از طریق وسایل نقلیه عمومی، افزایش گرایش شهروندان شهر به عبور و مرور به وسیله این خودروها را نیز به دنبال داشت. نکته جالب‌توجه در مورد رونق گردشگری شهر این‌که از همان زمان تاکنون، صنعت مهمان‌نوازی ویرجینیا بیچ از توجه بیشتری از سوی شهروندان برخوردار شده و همین امر، وضعیت اشتغال شهر را نیز به‌طور مثبت تحت تأثیر قرار داده است.

نرم‌افزار جدید امکان پرداخت هزینه سفر با انواع خودروهای عمومی را برای مسافران و شهروندان فراهم می‌آورد که بدون شک، این قابلیت به سهم خود گرایش مردم و گردشگران را به عبور و مرور از طریق وسایل نقلیه عمومی افزایش خواهد داد. مدیران ویرجینیا بیچ در نظر دارند امکان دسترسی به این نرم‌افزار را برای شهروندان و گردشگران تا قبل از رسیدن فصل تابستان فراهم بیاورند، زیرا نرخ گردشگری در شهر طی ماه‌های تابستان افزایش قابل‌توجهی را تجربه می‌کند و تهیه بلیت وسایل نقلیه عمومی به طور آنلاین می‌تواند تجربه سفر بهتری را برای گردشگران به ارمغان بیاورد.

راه‌اندازی پلتفرم بلیت‌ سیار در شهر گردشگری آمریکا

کد خبر 665311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.