روز خوبی را پشت سر گذاشتیم/هنگام شکست هم کنار تیم هستیم+فیلم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی نیروی‌زمینی گفت: روز گذشته پس از شکست مقابل الدحیل به اعضای تیم پاداش دادم تا بدانند فقط هنگام پیروزی‌ها کنارشان نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین بازی روز سوم مرحله گروهی بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان ۲۰۲۳ آسیا صبح امروز _شنبه سیزدهم خردادماه ۱۴۰۲_ به‌میزبانی ایران و استان اصفهان در سالن بیست و پنجم آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان رأس ساعت ۱۲، میان دو تیم تاشکند ازبکستان و نیروی زمینی شهید شاملی آغاز شد و نماینده کشورمان به پیروزی ۳۹ بر ۳۴ دست پیدا کرد.

سرهنگ چنگیز مسیب‌زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی نیروی‌زمینی پس از این دیدار، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز برای مجموعه نیروی‌زمینی روز خوبی بود، توانستیم دومین برد آسیایی‌مان را کسب کنیم و این پیروزی را به خانواده نیروی‌زمینی، مردم خوب کازرون و کل هموطنان و هواداران عزیز که با تشویق‌هایشان دلگرمی می‌دهند تبریک می‌گویم.

وی در خصوص اینکه جایزه بهترین بازیکن بازی را به سرباز تیمش تقدیم کرد افزود: برای من هم به‌شخصه روز خوبی بود چرا که توانستم جایزه بهترین بازیکن زمین را به بازیکن تیم‌مان که سرباز نیروی‌زمینی است تقدیم کنم. سربازان ما همیشه در میادین جنگ و مرزها بهترین عملکرد را از خودشان به نمایش می‌گذارند و زمین هندبال نیز یک میدان و جبهه دیگر است و خوشحالم که سربلند از آن بیرون آمدند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی نیروی‌زمینی در رابطه با عملکرد شهیدشاملی در جام باشگاه‌های هندبال آسیا تصریح کرد: تا امروز همه‌چیز خوب بوده و امیدوارم با همین منوال نیز پیش برود؛ تیم ما دو بازی دیگر پیش‌روی خود دارد که باید مقابل النجمه بحرین و الدحیل قطر قرار بگیریم. امیدوارم بچه‌ها که تا همین‌جا خوب ظاهر شدند به‌همین صورت ادامه دهند و نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

سرهنگ چنگیز مسیب‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا برای این برد به تیم‌تان پاداش خواهید داد؟ گفت: روز گذشته پس از شکست تیم‌مان مقابل الکویت کویت سنت‌شکنی کردم و علاوه‌بر حضور در رختکن و خسته‌نباشید گفتن به اعضای تیم، به آن‌ها پاداش دادم تا فکر نکنید فقط هنگام پیروزی کنارتان هستیم. زیرا بازی جانانه‌ای هم مقابل قهرمان آسیا انجام داده بودند اما الکویت قهرمان آسیاست و از تیم ما سرتر بود و همان غیرت‌شان صرف‌نظر از نتیجه بازی برایمان ارزشمند است.

وی در پایان با اشاره به این بازی و دو تقابل سخت آینده نیروی‌زمینی خاطرنشان کرد: در بازی امروز بچه‌ها حریف را دست‌کم گرفتند و خودشان را از پیش برنده می‌دانستند. نیمه‌اول خوب عمل نکردند و من بین دو نیمه به رختکن رفتم و به اعضای تیم گفتم اگر قرار باشد یک برد به من بدهکار باشید همین بازی است چرا که هر دیدار حکم فینال دارد. در نیمه‌دوم خوشبختانه بازی فوق‌العاده خوبی انجام دادند که به پیروزی منجر شد و بابت این تلاش از اعضای تلاش می‌کنم.

به گزارش ایمنا، همچنین ویدئو صحبت‌های سرهنگ چنگیز مسیب‌زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی نیروی‌زمینی را در ادامه تماشا می‌کنید:

کد خبر 665158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.