فوت راننده ۳۷ ساله پراید در پی واژگونی خودرو

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن راننده ۳۷ ساله بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کمربندی سپاهان‌شهر به شهر ابریشم خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۰۰ روز گذشته _جمعه دوازدهم خردادماه_ در پی وقوع یک حادثه رانندگی در کمربندی سپاهان‌شهر به سمت شهر ابریشم، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه سایر نیروهای امدادی در محل حضور یافتند و به بررسی این سانحه پرداختند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید حین تردد از مسیر خارج و دچار واژگونی شده و در پی این حادثه، راننده خودرو که یک مرد ۳۷ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه براساس اعلام نظر کارشناسان پلیس راه، علت وقوع این حادثه توجه نداشتن راننده خودرو به جلو تعیین شده است، خاطرنشان کرد: رانندگان حین رانندگی از هرگونه فعالیتی که منجر به حواس‌پرتی و بی‌توجهی به جلو می‌شود خودداری و با رعایت قوانین و مقررات و حفظ تمرکز و هوشیاری در حین رانندگی، از وقوع حوادث ناگوار برای خود، سرنشینان و سایر رانندگان پیشگیری کنند.

کد خبر 665137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.