امام خمینی (ره) و شهدای قیام پانزدهم خرداد، شناسنامه و هویت انقلاب هستند

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲، امام خمینی (ره) و شهدای قیام پانزدهم خرداد را شناسنامه و هویت انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری در پیامی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«درود و رحمت بیکران خداوند بر امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی و عبد صالحی که از هیچ‌کس و هیچ چیز جز خدا نترسید و با توکل بر قدرت لایزال الهی توانست یک ملت را به سرمنزل مقصود رهنمون ساخته و از سایه ظلمت، رهایی بخشد.

امروز قریب به ۴۵ سال است که از برکت وجود امام خمینی (ره) نه تنها ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی طعم آزادی و استقلال را چشیده و از زیر سلطه ستم نظام‌های استکباری و استبدادی رهایی یافته‌اند، بلکه ملت‌های مظلوم و مسلمان منطقه و جهان نیز انگیزه‌ای دوچندان پیدا کرده و یکی پس از دیگری بر ظالمان و ستمگران و دولت‌مردان دیکتاتور زمان خود چیره شدند.

امروز وظیفه تمام افراد است که با توکل بر خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی حرکت عظیمی را که امام بزرگوار آغاز کردند را ادامه دهند و بنابر وصیت بزرگی ایشان به ما، نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

نیمه خرداد یادآور قیام خونین مردم ایران در تاریخ پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲ است که به عنوان یکی از رویدادهای جاودان و تأثیرگذار در شکل‌گیری انقلاب اسلامی مردم ایران به شمار می‌رود و از این قیام می‌توان به عنوان ریشه انقلاب اسلامی یاد کرد که به دست پیر مراد انقلاب در سرزمین ایران آبیاری شد و سرانجام در بهمن ۱۳۵۷ به ثمر رسید.

بی‌تردید امام خمینی (ره) و شهدای قیام پانزدهم خرداد ۱۳۴۲، شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی هستند و امروز ما به عنوان وارثان این میراث گران‌بها ضمن تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعلام می‌کنیم که با جان و دل از آرمان‌های بلند و ارزشمند انقلاب امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن ایران عزیز پاسداری کرده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهیم ورزید.

اینجانب ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام پانزدهم خرداد، از مردم استان و کارکنان خدوم و خانواده بزرگ کارکنان پلیس اصفهان دعوت می‌کنم در مراسم‌هایی که به این مناسبت برگزار می‌شود شرکت کنند و بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های بلند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و شهدای ایران اسلامی به رخ بکشند.

موفقیت همگان را در ادامه این راه بزرگ در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت اله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از خداوند منان مسئلت دارم.»

کد خبر 665121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.