مطالبه‌گری ورزشی باید آگاهانه و هدفمند باشد

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به‌دنبال تغییر در الگوی رفتار خانواده‌ها از طریق ورزش با رویکرد فرهنگی هستیم، گفت باید تلاش کنیم که جامعه مخاطب ما آگاهانه و هدفمند، مطالبه‌گری ورزشی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا شمس‌احسان امروز _پنج‌شنبه یازدهم خردادماه_ در نشست صمیمانه با قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۱۲ شهرداری تهران با بیان اینکه امروز شاهد موفقیت‌های قهرمانانی در میادین بزرگ ورزش ملی و بین‌المللی هستیم که از سطح محلات و ورزش همگانی این مسیر موفق را گذرانده‌اند، اظهار کرد: بر این باور هستم که ورزش همگانی، بستر کشف و شناسایی استعدادها است.

وی افزود: کمیته ورزش دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، در تدوین برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران، توسعه و ترویج ورزش همگانی و استعدادیابی ورزشی در راستای کمک به ورزش قهرمانی و افزایش نشاط و سلامت اجتماعی را مورد تاکید قرار داده است و مدیریت شهری تهران موظف شد در طول اجرای برنامه چهارم، در این راستا برنامه‌ ریزی و تلاش مستمر داشته باشد.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به‌دنبال تغییر در الگوی رفتار مردم و خانواده‌ها از طریق ورزش با رویکرد فرهنگی هستیم، گفت: باید تلاش کنیم که جامعه مخاطب ما آگاهانه و هدفمند مطالبه‌گری ورزشی داشته باشند و بتوانیم فرهنگ ورزش کردن در جامعه را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: حس نوع‌دوستی، جوانمردی، پهلوانی، کمک، ایثار و گذشت به وسیله ورزش در بین شهروندان افزایش پیدا می‌کند و ورزش، بستری برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی و هنجارهای اجتماعی باشد.

شمس‌احسان خطاب به مدیران شهری منطقه ۱۲ و مدیران ارشد سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: باید همکاری و مساعدت لازم را با قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی شهر تهران در انجام تمرینات تخصصی در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران به‌صورت رایگان داشته باشند و ضمن استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها در شرایط برابر، اولویت‌هایی را برای قهرمانان ورزشی در نظر بگیرند.

به گزارش ایمنا، در این نشست شهردار و مدیران ورزشی منطقه و همچنین مدیر عامل و معاونان سازمان ورزش شهرداری تهران حضور داشتند.

کد خبر 664832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.