بارش رگبار، رعدوبرق و صاعقه در انتظار اصفهان است

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارش رگبار و رعدوبرق در نیمه شرقی استان، گفت: از روز یکشنبه تا سه‌شنبه با شکل‌گیری جریانات همرفتی در استان، شرایط رگبار، رعدوبرق، وقوع صاعقه و تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد، گردوخاک موقت پیش‌بینی می‌شود.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی الگوهای هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز _پنجشنبه یازدهم خردادماه_ شرایط ناپایداری‌های همرفتی در نیمه شرقی استان وجود دارد که می‌تواند منجر به بارش رگبار و رعدوبرق شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای جمعه و شنبه، جوی به نسبت پایدار برای استان انتظار می‌رود، افزود: از روز یکشنبه تا سه‌شنبه با شکل‌گیری جریانات همرفتی در استان، شرایط رگبار، رعدوبرق، وقوع صاعقه و تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد، گردوخاک موقت پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، تصریح کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین‌میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد، به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 664831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.