تمهیدات ترافیکی پلیس‌راه اصفهان در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان از تمهیدات ترافیکی پلیس راه برای مراسم سال‌وز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و تعطیلات پیش رو خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته علاقه‌مندان بنیانگذار کبیر انقلاب برای حضور در آستان مطهر ایشان از جای جای کشور به خصوص استان شهیدپرور اصفهان اعزام خواهند شد، پلیس راه استان اصفهان به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور زائران در راه‌های استان و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اجرا خواهد کرد.

وی با اعلام آمادگی نیروهای پلیس راه استان برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی در سطح راه‌های استان، افزود: با توجه به افزایش تردد در محورهای استان، به خصوص محورهای شمالی در این ایام، بیشترین نیروی پلیس به محسوس و نامحسوس در این محورها مستقر خواهند شد و نسبت به روان‌سازی ترافیک و برخورد با تخلفات اقدام خواهند کرد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان از به‌کارگیری تمام تجهیزات هوشمند و گشت‌های محسوس و نامحسوس در این ایام تا پایان تعطیلات پیش رو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تمام سعی و تلاش پلیس راه استان در این ایام بر این است که با بهره‌گیری از تمام امکانات درون و برون‌سازمانی، روان‌سازی ترافیک و خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای شخصی و ناوگان عمومی مسافربری، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول سفر با توجه به تراکم ترافیک در محورهای منتهی به سمت مرقد مطهر، زمان سفر خود را برای رسیدن به مراسم مدیریت و از هرگونه عجله و شتاب بی مورد خودداری کنند تا سفری بی‌خطر پیش رو داشته باشند.

کد خبر 664826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.