ناوگان حمل‌ونقل ایتالیا میزبان اتوبوس‌های کربن صفر

ناوگان اتوبوس‌رانی ایتالیا به‌زودی میزبان ۲۸۰ دستگاه خودروی الکتریکی با میزان انتشار صفر کربن خواهد بود که با هدف تسهیل تحقق اهداف پایدار کشور خریداری می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در مناقصه‌ای که میان کمپانی‌های مختلف تولیدکننده وسایل نقلیه به منظور تأمین اتوبوس‌های الکتریکی برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی ایتالیا برگزار شد، Rampini برنده رقابت شد و از تأمین ۲۸۰ دستگاه اتوبوس الکتریکی با میزان انتشار صفر کربن خبر داد. جالب است بدانید که کمپانی Consip، شرکت سهامی عام ایتالیایی، برگزارکننده این مناقصه بود و مدل Eltron اتوبوس‌های Rampini را برای این منظور انتخاب کرد که قرار شد امکان شخصی‌سازی اتوبوس‌ها را برای شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی سراسر شهر فراهم بیاورد.

اتوبوس‌های پیشرفته Eltron خودروهایی با طول هشت متر و عرض ۲.۲ متر است که با طراحی «دو در» و «سه در» تولید می‌شود و از ظرفیت حمل ۴۸ مسافر برخوردار است. موتورهایی با قدرت ۲۳۰ کیلووات ساعت نیروی لازم را برای حرکت آن‌ها تأمین می‌کند و این در حالی است که یک باطری ۲۸۰ کیلووات‌ساعت روی این اتوبوس‌ها نصب می‌شود و می‌تواند در هر بار شارژ مسافتی ۲۰۰ کیلومتری را سپری کند.

ناوگان حمل‌ونقل ایتالیا میزبان اتوبوس‌های کربن صفر

تولیدکنندگان اتوبوس‌های مدل Eltron از پیشرفته‌ترین فناوری‌های دنیا برای طراحی آن‌ها بهره گرفته‌اند و به همین دلیل این خودروها کاملاً سازگار با محیط زیست است. مدیران ایتالیایی امیدوار هستند که ترویج تردد از طریق اتوبوس‌های الکتریکی در میان مردم بتواند انتشار کربن را در سراسر کشور به‌طور قابل‌توجهی کاهش دهد و به آن‌ها در پیشبرد اهداف صفر انتشار کربن کمک کند.

شرکت Consip ادعا کرده است که قرارداد میان این کمپانی و Rampini از ژوئن ۲۰۲۳ فعال خواهد شد و به دنبال آن امکان خرید اتوبوس‌های الکتریکی جدید برای کمپانی‌های حمل‌ونقل سراسر کشور فراهم می‌آید. این اتوبوس‌ها از قابلیت شخصی‌سازی خدمات برخوردار است و هر شرکت حمل‌ونقل می‌تواند مطابق با توان مالی و نیازهای خود به خرید انواع دو در یا سه در بپردازد، ضمن این‌که امکان انتخاب رنگ، افزودن یا کاستن ابزارهای ایمنی مسافران، خرید سیستم‌های کمک‌راننده و سایر موارد مشابه برای آن‌ها وجود دارد.

ناوگان حمل‌ونقل ایتالیا میزبان اتوبوس‌های کربن صفر

کد خبر 664734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.