لنجان مقصد هجدهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

کاروان خدمت دولت مردمی در استان اصفهان، در هجدهمین سفر شهرستانی خود، صبح امروز به شهرستان لنجان رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، صبح امروز یازدهم خردادماه، هجدهمین سفر شهرستانی سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به همراه معاونین و هیئت همراه به شهرستان لنجان رقم خورد.

در برنامه‌های این سفر، ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام شهرستان لنجان، بازدید از مجتمع‌های بلندمرتبه و پروژه‌های اقدام ملی و مسکن مهر فولادشهر، بازدید از شهرک حمل‌ونقل، شهرک مشاغل مزاحم شهری و ساختمان پارک‌سوار زرین‌شهر، کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی و ایستگاه هواشناسی باغ‌بهادران، افتتاح زیرگذر زمان‌آباد - چرمهین - کچوئیه، همچنین ملاقات مردمی، جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان، بازدید از شرکت فولاد سبا و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت شهرستان جای دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز طی دو جلسه مجزا با بخشداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان، با محوریت بررسی مسائل شهری و روستایی شهرستان لنجان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

همچنین بازدید از کارگاه تولید خازن، گلخانه و پرورش ماهی در روستای کچوئیه و برگزاری نشست با فعالان اقتصادی (صنعتگران، کشاورزان و اصناف شهرستان لنجان) از جمله برنامه‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در شهرستان لنجان خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز با نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان لنجان دیدار و بدون واسطه گفت‌وگو خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز ضمن برگزاری جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان، با کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان لنجان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 664723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.