برای حضور در فینال مسابقات تلاش می‌کنیم / آنالیز خوبی از تیم‌های گروه داشته‌ایم

مربی تیم هندبال سپاهان گفت: برای صعود از گروه خود تلاش می‌کنیم. امیدوارم با توجه به پتانسیل بازیکنان ملی و تیمی که در اختیار داریم، بتوانیم یک طرف میدان فینال را به خود اختصاص دهیم.

مجید رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره شرایط تیم هندبال سپاهان اظهار کرد: خوشبختانه سپاهان برای دومین سال پیاپی موفق شد مزد زحمات خود را بگیرد و قهرمانی را از آن خود کند. از یک سو به دلیل طولانی شدن مسابقات لیگ و از سوی دیگر برگزاری رقابت‌های جام جهانی، بازیکنان با مصدومیت‌های فراوانی روبه‌رو بودند اما خوشبختانه وضعیت را کنترل کردیم و امیدواریم برای مسابقات آسیا آماده باشیم.

وی افزود: همه نفرات ما به لحاظ بدنی آمادگی دارند؛ تا مدتی در طول هفته روزانه در دو نوبت تمرین داشتیم اما با توجه به نزدیک شدن زمان مسابقات، تمرینات ما به روزی یک جلسه کاهش پیدا کرده است و جلسه تمرینی دوم بیشتر به آنالیز تیم‌ها اختصاص دارد. در هر حال امیدوارم روی سکو قرار بگیریم.

مربی تیم هندبال طلایی‌پوشان اصفهان با اشاره به رقبای خود در مسابقات آسیایی تصریح کرد: تیم‌های عربی سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داده‌اند و به صورت حرفه‌ای کار خود را دنبال می‌کنند. تیم‌های بحرینی، قطری و کویتی در مسابقات لیگ از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند و این کاری است که ما نیز سال‌های گذشته انجام داده‌ایم و امیدوارم با حمایت باشگاه در سال‌های پیش رو این روند ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: همان‌گونه که اطلاع دارید مسابقات آسیایی که هم‌اکنون پیش رو داریم مربوط به سال گذشته است و تورنمنت امسال را مهر یا آبان خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم در این مدت از بازیکنان خارجی به بهترین نحو استفاده کنیم.

رحیمی‌زاده درباره استفاده از امتیاز میزبانی مسابقات آسیایی خاطرنشان کرد: تیم‌های قوی در گروه ما وجود دارند که روی هندبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به این رشته با دید حرفه‌ای نگاه می‌کنند. آنالیز خوبی از حریفان داریم و به‌خوبی جام امیر قطر و لیگ‌های حریفان خود را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

وی افزود: بدون تردید باید از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم و امیدوارم همان‌طور که هواداران در دو سال اخیر از ما حمایت کرده‌اند و مسافت‌های طولانی را برای دیدن مسابقات ما طی کردند. امسال نیز این روند را ادامه دهند و در سالن از حضور پرشور آن‌ها بهره‌مند شویم.

مربی تیم سپاهان در خصوص دشواری رقابت‌های آسیایی خاطرنشان کرد: برای صعود از گروه خود تلاش می‌کنیم. امیدوارم با توجه به پتانسیل بازیکنان ملی و تیمی که در اختیار داریم بتوانیم یک طرف میدان فینال را به خود اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: رقابت‌های باشگاه‌های آسیا دشوارتر از جام ملت‌های آسیا است، چراکه از بازیکنان تراز اول و کادر فنی بسیار خوب در آن استفاده می‌شود و این بخشی از روند باشگاهی آن‌ها است.

رحیمی‌زاده در پایان با اشاره به روند جذب بازیکنان خارجی تصریح کرد: دو بازیکن خارجی ما اهل اسلوونی و یک بازیکن اهل مونته‌نگرو است. ما پیش از این در مسابقاتی که حدود ۱۰ سال پیش با تیم جوانان اسلوونی داشتیم با این دو بازیکن آشنا بودیم و علاوه بر آن، این بازیکنان در جام جهانی هم حضور داشته‌اند. به طور کلی این بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم هستند و بر اساس نیازسنجی تیم جذب شده‌اند.

کد خبر 664704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.