از آمادگی بدنی بالایی برخوردارم / با مسابقات آسیا آشنایی دارم + فیلم

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: مسابقات لیگ رومانی طی چند روز گذشته، به پایان رسید و به دلیل حضور در این تورنمنت از آمادگی خوبی برخوردارم، همچنین سابقه حضور در یکی از تیم‌های لیگ کویت و فینال مسابقات آسیا را داشته‌ام و به همین دلیل به هندبال آسیا آشنا هستم.

استوان ویوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره شرایط حضور در تیم هندبال سپاهان اظهار کرد: بابت حضور در سپاهان بسیار خوشحالم و کادر فنی و سایر بازیکنان استقبال خوبی از من داشتند. اطلاعاتی که در خصوص باشگاه‌های ایرانی و هندبال آسیا داشتم، زمینه آشنایی من با طلایی‌پوشان را فراهم کرد و زمانی که از سوی وویویچ به سپاهان دعوت شدم در این تیم حضور پیدا کردم.

وی افزود: سابقه حضور در یکی از تیم‌های کویت و فینال مسابقات آسیا را داشته‌ام و به همین دلیل به هندبال آسیا آشنا هستم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان با اشاره به حضور تیم‌های قدرتمند مسابقات آسیایی تصریح کرد: هر دو تیم کویتی و قطری جزو تیم‌های خوب و قوی هستند که در گروه ما حضور دارند. در هرحال برای همه حریفان خود احترام قائل هستیم و بدون تردید برای هر بازی برنامه‌ریزی خواهیم داشت تا رقابت‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به میزان آمادگی بدنی خود ادامه داد: مسابقات لیگ رومانی طی چند روز گذشته به پایان رسید و به دلیل حضور در این تورنمنت از آمادگی خوبی برخوردارم.

کد خبر 664702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.