پایش سلامت کارکنان حوزه پسماند خشک در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتقای سطح سلامت کارکنان شاغل در هر مجموعه گفت: این سازمان نسبت به پایش سلامت ویژه کارکنان حوزه جمع‌آوری پسماند خشک اقدام کرده است.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتقای سطح سلامت کارکنان شاغل در هر مجموعه اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اقدام به پایش سلامت ویژه کارکنان حوزه جمع‌آوری پسماند خشک کرده که شامل کارگران، رانندگان ماشین‌آلات و متصدیان ایستگاه‌های جمع‌آوری پسماند خشک است.

وی با بیان اینکه پایش سلامت کارکنان شاغل در ناوگان جمع‌آوری پسماندها از در منازل و ایستگاه‌های جمع‌آوری پسماند خشک انجام می‌شود، گفت: این پایش با همکاری مرکز بهداشت شماره یک استان روزهای ششم و هفتم خردادماه برای کارکنان مرد و روز نهم همین ماه برای کارکنان زن انجام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به مراحل انجام پایش سلامت خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه آموزشی توسط کارشناسان مرکز بهداشت شماره یک استان و انجام تست‌های غربالگری سلامت عمومی و مشاوره تغذیه از جمله موارد انجام طرح پایش سلامت کارکنان شاغل در حوزه جمع‌آوری پسماند خشک است.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت خانواده این افراد بسیار ضروری است، تصریح کرد: محیط شغلی این کارکنان از جمله محیط‌های شغلی پرخطر است، لذا در زمان غربالگری، نشانی نزدیک‌ترین مرکز بهداشت برای پایش سلامت افراد خانواده آن‌ها بر اساس نشانی محل سکونت و اطلاعات ثبت شده در سامانه برای سرپرست خانوار پیامک می‌شود.

کد خبر 664682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.